קריאה אחרונה: בימין קוראים לעוצמה יהודית להצטרף הערב

    איתי גדסי No Comments on קריאה אחרונה: בימין קוראים לעוצמה יהודית להצטרף הערב

    לפני החתימה על הסכם ריצה בין עוצמה יהודית למפלגת בנועם, קוראים בימין המאוחד לעוצמה יהודית להתאחד כבר הערב, "אנחנו כבר עשינו וויתורים גדולים למען האחדות"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניסיונות האיחוד עם עוצמה היהודית בשיאם לקראת סגירת הרשימות. מטה הימין המאוחד הוציא לפני שעה קלה הודעה מפורשת הקוראת לעוצמה יהודית לבוא ולחבור למפלגה כבר הערב (שלישי). במפלגה ישנה תמימות דעים בין הרב פרץ, שקד וסמוטריץ' לחיבור עם עוצמה יהודית, בנט ככל הנראה מתנגד למהלך ולא שש לחיבור על חשבון הימין החדש.

    הודעת הימין המאוחד: "בשעות האחרונות אנו עוסקים בחיבורים נוספים בימין מסביב לשעון. הוכחנו אתמול שטובת המחנה גדולה מטובתם האישית של כל אדם ושל כל מפלגה. כעת, על שותפינו בימין להפגין רצון דומה. אנו קוראים לידידינו בעוצמה יהודית: בואו איתנו. אל תסגרו את השער על אחדות גדולה בימין. זוהי שעת רצון לחיבור גדול. אנו מבקשים שתצטרפו כבר הערב".

    במפלגת עוצמה יהודית לא התרשמו מההודעה הנ"ל וקראו לאיחוד להציע הצעות ריאליות: "כנראה שהחברים בימין הלא מאוחד שמדברים על "כמה חשובים הוויתורים", מוכנים להקריב בשביל כיסאולוגיה את ארץ ישראל, ורוצים פעם נוספת להשתמש בנו ולזרוק. הם מתעלמים במפגיע מקולו של הציבור, בתוכו מצביעיהם, הקורא להעניק לעוצמה יהודית נציגות מכובדת ברשימה, ומציעים הצעות לא ריאליות והזויות. ככה לא מתנהג מי ששלטון הימין חשוב לו. מתוך אחריות לקולות הימין, אנחנו רצים בנעם ובעוצמה".



    0 תגובות