הימין המאוחד בקריאה אחרונה לבן גביר להתאחד, תמורת מקומות 8 ו-13

    איתי גדסי No Comments on הימין המאוחד בקריאה אחרונה לבן גביר להתאחד, תמורת מקומות 8 ו-13

    לקראת סגירת הרשימות לכנסת, הימין המאוחד מוציא קריאה אחרונה לעוצמה יהודית להתאחד ולקבל את המקומות 8 ו-13. בימין המאוחד אומרים לבן גביר: "איתמר, אל תסגור את השער לאחדות. זו קריאה נוספת ואחרונה"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני סגירת הרשימות: ברשימת 'הימין המאוחד' מנסים להביא לאיחוד של הרגע האחרון וקוראים לבן גביר: "איתמר, אנו בשעת נעילה. אל תסגור עלינו את השער". עד כה סירבו בעוצמה יהודית לקבל את ההצעות מהימין המאוחד, על מה שהם מכנים "הצעות משפילות" לאור הקולות הרבים שהביאו בבחירות האחרונות. ההצעה שכרגע עומדת מהימין המאוחד אלו מקומות 8 ו-13, המקום הראשון נראה ריאלי והשני גבולי, אלה אם יפעילו את החוק הנורבגי.

    בימין המאוחד לא מתייאשים ומבקשים לבוא ולהתאחד ברגע האחרון: "איתמר, אל תסגור את השער לאחדות. זו קריאה נוספת ואחרונה לעשות את הדבר הנכון. הצענו לך הצעה הוגנת ביותר שמבטיחה לך ייצוג של 2 חברים בכנסת הבאה.  כעת נשארה רק "שאלת הכבוד".

    בימין מוסיפים ואומרים שמדובר ברגע גורלי לארץ ישראל: "בשביל להגיע לאחדות ולשלב כוחות, צריך לעשות ויתורים. אין דרך אחרת. כל אחד מאיתנו התפשר למען האחדות ולמען טובת מחנה הימין. זהו רגע גורלי לימין ולארץ ישראל. עם ישראל לא יסלח למי שפגע בארץ ישראל למען כבודו האישי".

    בעוצמה יהודית הגיבו לפרסום לפיו יקבלו את מקומות 8 ו-13: "עוד ספין עלוב מבית היוצר של הימין הלא מאוחד. עוצמה יהודית הציעה כבר פשרות מרחיקות לכת, אבל בבית היהודי מעדיפים את האגו על פני טובת ממשלת ימין".



    0 תגובות