נציג יחד בריאיון: "הסכם שלום עם ש"ס בתנאי לחזרתו של ישי למפלגה"

    אסתי פלד 2 Comment on נציג יחד בריאיון: "הסכם שלום עם ש"ס בתנאי לחזרתו של ישי למפלגה"

    נציג תנועת יחד ששון טרבלסי בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' על האפשרות לשלום בציבור הספרדי. בריאיון מבקר טרבלסי את התנהלותה ש"ס בעניין: "הם באים למרן ראש הישיבה ומורים לו לקבל את דעתם". התנאי לשלום לדבריו, "הוא לקבל את דעתו של מרן ראש הישיבה. לא ייתכן שאלי ישי נענש כי ציית להוראותיו" | איחוד כזה מוסיף טרבלסי, "יביא לגידול במצביעי המפלגה" | האזינו

    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נציג תנועת יחד ששון טרבלסי בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן מתייחס לאפשרות של שלום בין תנועת יחד לבין תנועת ש"ס: "אם יקבלו את ההצעה של מרן ראש הישיבה לגאון הרב דוד יוסף יהיה שלום בין המפלגות". טרבלסי מוסיף: "במלחמה בין דרעי לאלי ישי דרעי ניצח זה ברור", אומר בגילוי לב טרבלסי ומוסיף בעקיצה, "לעת עתה", עכשיו הגיע זמן השלום".

    נציג יחד מבקר את הסירוב לשלום בציבור הספרדי: 'כמו שבימין הצליחו לעשות שלום, אפשר לעשות שלום גם בציבור הספרדי. בתנאי שלנו הוא החזרתו של אלי ישי לרשימת ש"ס, על כל השאר אפשר להסתדר. אי אפשר להעניש את אלי ישי בגלל ששמע למרן ראש הישיבה".

    האם ישי סיכוי אמית לשלום, לדעתו של נציג יחד האפשרות קיימת אך מועטה לאור ההתנהלות של ש"ס מולם, לטענתו: "איחוד כזה בציבור הספרדי יביא לגידול בקולות של תנועת ש"ס. לא ייתכן לבוא למרן ראש הישיבה ולומר לו אנחנו נקבע לך מה תעשה. אם ש"ס רוצים שלום שיכבדו את דעתו של מרן ראש הישיבה ולא ירסקו את הנציגים שלנו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נמאס לשמוע את השם הזה אלי ישי פתאום הוא רוצה מקום בש"ס הוא היה שם מי אמר לו לפרוש כדי להתחנן לחזור

    2. 1

      ש"ס לא שוטים כמו הציונות הדתית..