הרב פרץ: "כל אחד שילם מחיר; פותחים אופק חדש"

    איתי גדסי 1 Comment on הרב פרץ: "כל אחד שילם מחיר; פותחים אופק חדש"

    אחרי האיחוד: יושב ראש "הבית היהודי" ומקום שני ברשימת "הימין המאוחד" הרב רפי פרץ אומר בראיון: "היה לי קשה לוותר לשקד על המקום הראשון; חשבתי שצריך לעמוד שם מישהו מתוך הציונות הדתית" | על ליברמן: "יוביל אותנו להתנתקות ב'"

    הרב פרץ צילום: גילי יערי, פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך הרב רפי פרץ ויתר על ההובלה, אבל לא מרגיש שהפסיד. בראיון לכתב הפוליטי של "ישראל היום" – יהודה שלזינגר, אומר הרב: "כשהבנתי שאצטרך לזוז הצידה לטובת הצלת ממשלת הימין וחיזוק מקומה האיתן של הציונות הדתית – עשיתי זאת".

    הרב פרץ מבהיר כי למרות שלא יוביל את הרשימה, הוא לא מרגיש כמי שנאלץ להתפשר: "לא ויתרנו על המיקום שלנו ברשימה, רצינו חמישה מקומות בשמינייה הראשונה, שישה מקומות בעשירייה הראשונה – ולזה הגענו. כל אחד שילם מחיר בדרך. אני לא מרגיש שהפסדנו".

    "היה קשה לוותר על המקום הראשון אבל לא במובן האישי", הוא מודה ומסביר, "חשבתי שבראש הציונות הדתית צריך לעמוד מישהו שצמח מתוך התנועה. הבנתי שבבית היהודי ברור שיהיה מישהו שצמח מהציונות הדתית אבל עכשיו פותחים אופק חדש של ימין מאוחד שבו מאפשרים לאלקטורט לנצח, כשהחיבור הזה הוא עד הבחירות. אחריהן לא נמשיך יחד. העניין הציבורי גובר על העניין האישי".

    במהלך הראיון מדגיש פרץ כי הרשימה תמליץ רק על בנימין נתניהו כמועמד לראשות הממשלה, בניגוד לשקד ולנפתלי בנט שרצו נוסח עמום ורחב יותר כגון "מועמד מהימין".

    על אביגדור ליברמן הוא אומר: "בתור אדם שגורש מביתו, אני אומר לך שליברמן יוביל אותנו להתנתקות ב'. אנחנו רואים את הוועידה שמארגן הנשיא טראמפ, זו יוזמה מבורכת אבל אם תהיה ממשלת שמאל התוצאות עלולות להיות הרסניות מבחינת ההתיישבות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פותחים אופק חדש את הנעשה אין להשיב אי אפשר לפתוח זה נעול והמפתח כבר לא ביידנו