עו"ד בן צור: "רון קובי רצה להיות השריף בטבריה וזה נעצר ביום שישי"

    אסתי פלד 6 Comment on עו"ד בן צור: "רון קובי רצה להיות השריף בטבריה וזה נעצר ביום שישי"

    עו"ד בועז בן צור, יהודה אבידן ומני גרא ב'מהדורה המרכזית' על החזרתם החוקית של חברי המועצב בטבריה לעבודה: "חברי המועצה עשו עבודה מקצועית מדהימה וגילו חורים ובעיות קשות בטבלת התקציב"

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשנים הפוליטיים מני דר שוורץ ויהודה אבידן בשיח על הנושאים הבוערים על סדר היום החרדי, ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. תחילה נשאלו על ההחלטה בליכוד להחתים את חברי הכנסת של הליכוד ומה יעשו המפלגות החרדיות אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה? "הכל יכול להשתנות".

    יהודה אבידן מסביר את היוזמה להחתמת החכי"ם: "אין לזה שום משמעות לחתימה של היום, רק בגלל שזיהו שהבייס שלו לא אוהב את ההתנצחות מול נתניהו. אם יגיעו למצב שעוד פעם אין אפשרות להקים ממשלה. כולם יעשו חושבים מחדש. החוק היום מאוד ברור לגבי הרכבת הממשלה. מדברים על מפלגה לא על ח"כ ספציפי. לכן אם יהיה כישלון בסיבוב הראשון אז יעברו לאישיות אחרת".

    על ההחלטה של דרעי להשאיר את חברי מהמועצה בטבריה אומר אבידן: "שר הפנים לא קשור למהלך. מדובר בהחלטה של מנכ"ל משרד הפנים ועם עשרות משפטים וזאת ההנחיה שהוא קיבל".

    מני גרא: "במילה אחת של דרעי בכנס בטבריה, הפך בג"ץ את ההחלטה כנגד דרעי. למרות שכל האש הגיעה מכיוונו של רון קובי".

    לשיחה הצטרף עו״ד בועז בן צור שמייצג את חברי האופוזיציה בטבריה, "הם ביקשו מסמכים ונתונים ולא קיבלו ולכן לא תמכו בתקציב. הם כרגע חברי מועצה לכל דבר מבחינה משפטית. למרות שקובי מתנגד נחרצות – הם משמשים כרגע כחברי מועצה על פי ההנחייה של משרד הפנים ובגיבוי מלא של היועמ"ש".

    עוד הוסיף עו"ד בן צור: "רון קובי בנה תסריט בפני ביהמ"ש שהתקציב לא אושר בגלל מלחמת דת, כשכולנו יודעים שהעובדות שונות לחלוטין. חברי המועצה עשו עבודה מקצועית מדהימה וגילו חורים ובעיות קשות בטבלת התקציב. קובי רצה להיות שריף בעיר וזה נעצר ביום שישי".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      יש לכם טעות קטנה…. רון קובי ראש העיר טבריה, קיבל לידיו , את העיר טבריה, עם חובות עתק. זאת בזמן שרון קובי, ניסה לכהן כראש העיר טבריה, שלחו שליחי
      "צדק" לכאורה, כדי להפריע לרון קובי לנהל את טבריה והפריעו לו לנהל הגשת תקציבים ועשו יד אחת נגדו . עשו מלחמת חורמה ועשו את זה כשליחים בגילאים שונים בקבוצות שונות , זאת על מנת שלא יראה מי עומד מאחוריהם. זה יצר מלחמת אחים וזה עצוב מאוד. כי רון קובי בסה"כ, פותח את העיר טבריה לכולם ללא כפייה של אף דת על האחר ואין כל קשר כאן למילה שריף בכלל.

    2. 5

      בושה וחרפה ממש מלחמת אחים רודפים יהודים בגלל יהדותם בואו נראה אתכם נגד ערבים או אתיופים רק נגד הציבור שומרי תורה ומצוות אתם גיבורים לא לעולם חוסן תבוא לכם מפלה כמו כל עוכרי ישראל

      1. טכלכל מילה מצטרף ומאחל

    3. 4

      הידעת: רון קובי לא חכם. בכלל, האא ושקרן.

    4. 3

      תמיד נשאלת השאלה אם אין מעורבות יהודית באנטשמיות הרצחנית ופוגרומים הרוח הגבית בד"כ מגיעה מכמה משומדים בעבור תאוות בצע…