אלפי ילדים השתתפו ב"עולם החיוכים של קולגייט"

    עפר גדנקן No Comments on אלפי ילדים השתתפו ב"עולם החיוכים של קולגייט"

    קולגייט ממשיכה לשמור על החיוך במשפחה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפי ילדים בירושלים, ביתר עילית ואלעד נהנו בשבוע החולף מפעילות חווייתית ויוצאת דופן- "עולם החיוכים של קולגייט" שהופקה במטרה להקנות לילדים, בחדווה ובהשקעה רבה, את כל המידע החינוכי, הכלים וההדרכה לשמירה על בריאות והגיינית הפה.

    במהלך ימי הפעילות ניכרה השקעתה הרבה של קולגייט בכל הנוגע להשקעה בחינוך הדור הצעיר לחשיבות השמירה על היגיינת הפה. בהפנינג הענק שנערך בשלוש ערים חרדיות נבחרות, נהנו הילדים ממגוון מתחמי פעילות ותוכן חווייתי ומעשיר, כדוגמת: מתחם הדרכת צחצוח – בו ישבו צוות שינניות שהעבירו הדרכה מפורטת על צחצוח שינים נכון, מתחם יצירה מזמין עם חוברות יצירה מאת קולגייט בנושא שמירה על בריאות הפה, מתחם צילומים בו הצטלמו הילדים בחיוך ויצאו עם מגנט אישי למזכרת, ברחבת ההפנינג נהנו הילדים ממופע פעלולנים שהסתובבו והלהיבו את הקהל, וכמובן- מתחם פרסים בו קיבל כל ילד שי מקסים ו-2 זוכים מאושרים בכל עיר זכו בזוג אופניים חדשים מתנת קולגייט!

    שיאה של הפעילות בכל יום היה מופע ה"צחצחוקים" – מופע חדש ובלעדי מאת ר' שרגי וקולגייט, בו הועברו לילדים מסרים חינוכיים וחשובים הנוגעים לבריאות הפה והשיניים באופן חווייתי, מהנה ומלא בהומור, תוך שימוש בבובות ושירים קליטים שהלהיבו את קהל הילדים.

     

    חוויית בריאות השן החינוכית של קולגייט נערכה בשלוש הערים החרדיות כחלק מחודש בריאות הפה (Oral Health Month) המצוין בימים אלו בכל רחבי העולם. במסגרת זו נטלה על עצמה קולגייט לשמור על החיוך במשפחה ולהעלות את המודעות לשגרת היגיינת פה בריאה ונכונה עוד בשלב הילדות – כאשר הדרך הטובה ביותר לטיפול בבריאות הפה, וללא ספק גם המשתלמת ביותר, היא בהקניית הרגלי צחצוח שיניים מגיל צעיר במשחה המכילה פלואוריד למשך 2 דקות, פעמיים ביום, וביקור שגרתי אצל רופא השיניים והשיננית. בנוסף, חשוב להעביר לילדים את הרגלי וחשיבות הצחצוח בדרך מהנה ובכך לאפשר לילדיכם לפתח הרגלים טובים להיגיינת הפה.



    0 תגובות