מרגי: "לפיד תמיד הסית"

    אבי גדלוביץ' No Comments on מרגי: "לפיד תמיד הסית"

    יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) התייחס להסתה מצד חבר הנהגת "כחול לבן" ח"כ יאיר לפיד: "יותר מופתע מחוסר ההתקוממות של כלל הציבור שלא מגנה את האמירות הגזעניות"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת ויו"ר ועדת החינוך יעקב מרגי התייחס בראיון לבצלאל קאהן להסתה מצד יאיר לפיד ומפלגת כחול לבן כנגד הציבור החרדי: "לא הייתי מופתע. שנים מאז שהוא נכנס לפוליטיקה הוא עושה את זה. כאשר משווים את יאיר לפיד לליברמן קל לנו יותר לזהות מאיפה מגיעות ללפיד כל הדעות הקדומות והשנאה כנגד הציבור החרדי. ליברמן עושה זאת לעת מצוא ולצרכים פוליטיים בלבד. לפיד מתמיד בזה כי כך הוא חושב, כפי שהוא הביע בסרטים. אני יותר מופתע מחוסר ההתקוממות של כלל הציבור שלא מגנה את האמירות הגזעניות. חבל שנותנים לו להמשיך לקרוע את העם ולשסות ציבור בציבור. הסתה בסוף נתפסת".

    מרגי התייחס להחלטת המשטרה להעמיד לדין את סגן השר ליצמן והביע את חששו כי נבחרי הציבור לא יוכלו לבצע את מלאכתם: "לשכתי עוסקת בפניות ציבור רבות, החבל הדק שמנסים למתוח אותו הוא מאוד בעייתי. הציבור פונה רבות לבקשת עזרה מהנבחרים. אוי לנו אם נחשוש שמישהו יגיד שניסינו להפעיל את השפעתנו. אני אומר בגילוי לב, כל פנייה שקיבלתי ופניתי לבעלי התפקידים עברה לי המחשבה שמא הדבר לא ימצא חן בעיני אותו פקיד. לא נרתעתי ואני ממשיך לעשות זה בגאון".

    "כולנו תקווה שסגן השר ליצמן יצא נקי. עשרות פניות העברתי רק לאחרונה ללשכה של ליצמן בנושאי בריאות, קיבלתי תגובה מיידית והמקרים טופלו בהצלחה. אני מחזיק לשכה שמטפלת במאות פניות ציבור בו זמנית, לא נחשוש בגלל המצב ונמשיך לעזור ולסייע. אנחנו מפלגה חברתית וזה התפקיד שלנו", אמר.

    האזינו:



    0 תגובות