"ההרס בבית שמש – בגלל שלא מחו על חילול השבת ברמת גן"

    קלמן טלר 2 Comment on "ההרס בבית שמש – בגלל שלא מחו על חילול השבת ברמת גן"

    מזכיר ועדת הרבנים לענייני השבת מאשים: בגלל שלא מחו מספיק על חילולי השבת בטבריה ורמת גן הרסו בית כנסת בבית שמש

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזכיר ועדת הרבנים לענייני השבת הרב יצחק גולדקנופף יוצא למתקפה חריפה נגד הרס בית הכנסת "היכל הבעש"ט" בבית שמש. "על המנהיגות החרדית לצאת במחאה אדירה נגד חילולי השבת בטבריה וברמת גן ונגד הריסת בית הכנסת בבית שמש. דמו של הציבור החרדי הותר בקמפיין הסתה חסר תקדים ואין דין ואין דיין", אומר הרב גולדקנופף.

    "הפכו את היהודי החרדי להפקר, ולא פלא שהדם של החרדי הוא הפקר ובתי הכנסת שלו הם הפקר. התקיים בנו הפסוק באיכה 'ידו פרץ צר על כל מחמדיה..'", אומר מזכיר ועדת הרבנים שמזכיר את ההיסטוריה של העם היהודי: "ההיסטוריה מלמדת אותנו שהפגיעות ביהודים החלו בפרעות בבתי הכנסת. לא ייתכן שגוף רשמי במדינת ישראל שאמור לתת שירות, ילכו כמו גנבים בלילה ויהרסו בתי הכנסת. בימים של חורבן בית המקדש חייבת לקום קול זעקה בכל העולם היהודי נגד הפגיעה במגזר החרדי שהגיעה לשיאה בהרס בית כנסת בהרס ארון הקודש בהרס הריהוט והמנורות שהושקעו בהם הון רב"

    לדברי הרב גולדקנופף, "לא מספיק מחינו כשלקחו ילד נכה והרביצו לו לא מספיק מחינו שמשכו בפאות של יהודי חרדי בבית שמש, עכשיו הגענו למצב שבלב עיר שרובה חרדית כמו בית שמש הורסים באמצע הלילה בית כנסת ואין פוצה פה ומצפצף".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חצוף!
      בית הכנסת בבת שמש נהרס הודות לאנשי אגודת ישראל שתמכו בעליזה בלוך לראשות העיר בהחבא, ובתמורה קיבלו תפנוקים וכסאות.
      מאז כל הציבור החרדי בעיר שאינו נמנה על אנ"ש סובל וארנרייך את גולדברג (שמכהן כיו"ר ועדת תו"ב בפועל) צוחקים על כולם ממרומי הג'ובים שלהם.
      תפסיק להכות על חטא על החזה של השני, ותתחיל לתקן את דרכי נציגי החסידות שלך. כמו כן כדאי שתסיק לגנות את הגננות שלך.
      תושב בית שמש כואב