השר גלנט על ליצמן: "מדובר באדם ישר וצנוע שעובד 24 שעות בשביל הציבור"

    אסתי פלד No Comments on השר גלנט על ליצמן: "מדובר באדם ישר וצנוע שעובד 24 שעות בשביל הציבור"

    השר יואב גלנט בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס לקמפיין השנאה של לפיד וליברמן: "זה יחזור אליהם כבומרנג. אף אחד לא ניצח בפוליטיקה בשנאה" | על בני גנץ: "הוא לא יזם בצוק איתן והיה לו את כל הכלים לכך. אני לא קונה את ההבטחות של גנץ" | הקואליציה: "החרדים הם חלק בלתי נפרד" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר יואב גלנט התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס להפקת הלקחים מהבחירות האחרונות, "בנט ושקד פרשו על רקע אישי וזאת הייתה בעייתם ולא בעיית הליכוד שלא עברו את אחוז החסימה. מי שרוצה שתהיה כאן ממשלת ימין חייב להצביע לליכוד".

    יש לי הכירות אישית עם יעקב ליצמן מעיד גלנט בגילוי לב, "מדובר באדם צנוע שמאמין בדרך שלו . הייתי בביתו יותר מפעם אחת, ואני מאמין שהוא פועל רק בניקיון כפיים. אני משוכנע שהדבר ייסגר בלא כלום".

    לדבריו, לפיד וליברמן יפגעו מקמפיין השנאה: "קמפיין השנאה של ליברמן ולפיד יתנקם בהם. הנסיון הוכיח שמי שמשתמש בשנאה מתפרק. זה יחזור אליהם כבומרנג".

    גלנט מבהיר כי החרדים הם שותף בלתי נפרד בקואליציה: "החרדים הם שותפים נאמנים של הליכוד. כרגע החרדים עוברים מסע הסתה נגדם. בליכוד יודעים שהחרדים הם חלק בלתי נפרד מהנהגת המדינה וזה מה שמוציא את לפיד וליברמן מכליהם".



    0 תגובות