בן הישיבה שנרצח: דביר יהודה שורק הי"ד

    קובי פינקלר No Comments on בן הישיבה שנרצח: דביר יהודה שורק הי"ד

    הנרצח בפיגוע הקשה בגוש עציון הוא דביר יהודה שורק הי"ד | הרצח המזעזע, העדכון האחרון של דביר והרגע הכואב כשאותר ללא רוח חיים | מתעדכן

    דביר יהודה שורק הי"ד צילום: באדיבות המשפחה
    9:09
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on השגריר לשעבר: "לא לומר לאמריקאים 'לא' על כל דבר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוך דיין האמת. הותר לפרסום: בן הישיבה שנרצח הלילה בגוש עציון הוא דביר יהודה שורק הי"ד, בן ליואב ורחל שורק. דביר יהודה היה בן 19, תושב עפרה.

    החל משעות הלילה צוות החירום היישובי בעפרה והמועצה האזורית מטה בנימין מטפלים בכל ההיבטים הקשורים לפיגוע. פרטים על מקום ההלוויה ומועדה יימסרו בהמשך.

    מישיבת ההסדר 'אור תורה מחניים' נמסר: "אנחנו המומים וכואבים את הירצחו של דביר שורק הי"ד. דביר היה אדם האהוב על חבריו, תלמיד ירא שמיים וחבר שתמיד נרתם לעזור. אנחנו שולחים את תנחומינו ומחבקים את משפחתו וחבריו".

    הרב כתריאל ברנדר, נשיא וראש מוסדות אור תורה סטון, שישיבת ההסדר 'אור תורה מחניים' נמנית עם מוסדותיה מסר: "רשת אור תורה סטון אבלה יחד עם שאר עם ישראל על הרצח הנפשע של דביר שורק הי"ד, תלמיד ישיבת ההסדר 'אור תורה מחניים'. דביר היה תלמיד ישיבה האהוב על כל חבריו ורבניו, וגם רציחתו הגיעה בשעה שהתנדב לטובת הישיבה בה למד, כאשר נסע לרכוש ספרים לטובת מוריו וחבריו. אנחנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחה ולחבריו ונהיה לצידם ככל שידרש".

    דביר נסע לירושלים לרכוש ספרים במתנה לרבנים בישיבה, לפני גיוסו. בחזור מירושלים, לאחר שעדכן את חבריו כי הוא בדרך, אבד עמו הקשר. לאחר חיפושים נרחבים של כוחות צבא ושב"כ, נמצא דביר הי"ד כשעליו סימני דקירה והוא מחובק עם ספרי הקודש שרכש. ת.נ.צ.ב.ה.

    גם בשעות אלו, כוחות צה"ל ושב"כ סורקים את השטח בכוחות מתוגברים למציאת המחבל ימ"ש.



    0 תגובות