שקד: "מי שחושב שאבו מאזן פרטנר – טועה"

    איתי גדסי No Comments on שקד: "מי שחושב שאבו מאזן פרטנר – טועה"

    שרת המשפטים לשעבר איילת שקד אמרה בעקבות הפיגוע הקשה בגוש עציון: "יש לעצור את משכורות המחבלים ולהמשיך בהסדרת היישובים – הטרור לא יכניע אותנו"

    אבו מאזן
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "הימין המאוחד" השרה וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני לשעבר, איילת שקד, אמרה: "אני רוצה לחזק ולחבק את המשפחה ואת תלמידי הישיבה בבוקר הנורא הזה. כוחות הביטחון יתפסו את אותו מחבל נתעב, חי או מת. אבל צריך לראות מה אפשר לעשות שלא עושים כרגע".

    עצירת המשכורות למחבלים: "אם המחבל ייתפס חי, הוא ימשיך לקבל משכורת שמנה בכלא. גם בנט וגם אני בכל שנותינו בקבינט ניסינו לדחוף את מערכת הביטחון לעצור את המשכורות הללו. מדינה שיודעת להגיע לארכיון הגרעין באיראן, יכולה לעצור כסף שעובר בישראל . אם מערכת הביטחון תיקח את זה על עצמה כמשימה היא תמצא דרך לעצור את משכורות המחבלים. זה שמקזזים את הכספים לרשות הפלסטינית זה חשוב אבל זה לא מספיק כי הכסף עצמו עובר למחבלים בבתי הכלא".

    "הדבר השני – הסדרה. כשאני הייתי במשרד המשפטים, משרדי הביטחון והמשפטים הכינו את התשתית להסדרת היישוב עפרה. צריך לקבל החלטה מדינית אמיצה להסדיר את היישוב. אלה שני דברים שהממשלה צריכה לעשות בלי קשר אבל ביום כזה קשה לחשוב שאותו מחבל ימשיך לקבל משכורת שמנה בכלא זה בלתי מתקבל על הדעת", אמרה בראיון לגל"צ.

    עוד הוסיפה שקד: "ישראל כמדינה ריבונית לא יכולה להשלים עם העובדה שאבו מאזן לא מונע שום הסתה. הרוצח הנתעב שרצח את הבחור המקסים, הוסת במשך כל חייו על ידי מערכת ההסתה שהרשות הפלסטינית מלבה. לא צריך להתחמק מהאחריות על אבו מאזן כי צריך להבין שהרוצחים האלה, שרוצחים יהודים רק בגלל שהם יהודים, מוזנים מהסתה שמלבה הרש״פ.
    מי שחושב שאבו מאזן הוא פרטנר טועה".



    0 תגובות