מכבי חתמה על היתר עיסקא מפורט לכל שירותי הקבוצה

    עפר גדנקן No Comments on מכבי חתמה על היתר עיסקא מפורט לכל שירותי הקבוצה

    היתר העיסקא נחתם בבית צדק בני ברק בנשיאות
    מרן הגאב"ד הגר"נ קרליץ שליט"א

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי, קבוצת הבריאות הטובה בישראל, חתמה על היתר עיסקא בבית דינו של מרן הגאב"ד הגר"נ קרליץ שליט"א בפני מרנן ורבנן הדיינים הגאונים שליט"א הגאון רבי שריאל רוזנברג שליט"א, הגאון רבי יהודא סילמן שליט"א, הגאון רבי יעקב פרבשטיין שליט"א והגאון רבי פנחס וינד שליט"א,  אשר מהווה פתרון הלכתי נכון לבעיות הנוגעות לדיני ריבית והצמדה.

    היתר עיסקא מכבי שירותי בריאותהיתר העיסקא שנחתם הינו מורחב ומפורט, והוכן על ידי בית הדין תוך חשיבה משותפת עם היועצים המשפטיים של מכבי שירותי בריאות בהובלת עו"ד דניאל בר ועו"ד יוסף קליימן, על מנת שכל האמור יהיה על פי ההנחיות ההלכתיות המחמירות.

    היתר העיסקא נחתם בשם כל הארגונים בתוך קבוצת מכבי: 'מכבי שירותי בריאות', 'קרן מכבי', 'בית בלב', 'מכבידנט', 'מכבי ביתי', 'מכבי יזמות וניהול', 'מכבי אחזקות', 'אסותא מרכזיים רפואיים', 'אסותא טכנולוגיות מתקדמות', 'שפע מועדון לקוחות', 'מיכל מכון אופטומטריה',  'העיקר הבריאות' – כל אלה על כל תאגידיהם וסניפיהם, והם מחויבים לו.

    על היתר העיסקא חתמו בשם קבוצת מכבי מר רן סער מנכ"ל מכבי שירותי בריאות והגב' טוני כהן מנהלת אגף שירות ושיווק במכבי.

    לאחר החתימה נשא דברים מנכ"ל מכבי, מר רן סער: "אנו שמחים  על קבלת היתר העיסקא. אני מודה לבית הדין בנשיאות הרבנים הגאונים על שעמלו במשך תקופה ארוכה יחד עם היועצים המשפטיים על מנת להוציא דבר מוגמר והולם. המעמד הזה מהווה אבן דרך משמעותית, וחובר למערך שלם של התאמה תרבותית וחיבור לקהילה, שקבוצת 'מכבי' מטפחת במסירות ומקדמת ללא הרף. כאן בבני ברק מחצית מהתושבים הינם חברי מכבי, ואין זה דבר של מה בכך. אנו זוכים לראות את מגמת הצמיחה העקבית גם בשאר הריכוזים החרדים, דבר שאינו מותיר ספק לכך שאלה אינן רק מילים, אלא שירות מעשי בשטח של מכבי כקופה מובילה, אותו חווים כל 2.3 מיליון חברינו ובכללם המגזר החרדי. מה שהופך את שירותי מכבי ל'טובים בישראל' זוהי החמלה ורמת השירות של מכבי. אני שמח לבשר במקום זה שהיום התפרסמו נתוני הביטוח הלאומי ולפיהם מכבי שוב מובילה במספר המצטרפים הגבוה ביותר מבין קופות החולים והיא גם נהנית משיעור הנאמנות הגבוה ביותר, הוכחה לכך שדרכה של מכבי, למען חבריה, היא הטובה והמקצועית ביותר בישראל.

    הרב שמחה שטיצברג חבר הנהלת מכבי וחבר דירקטוריון אסותא הודה לעוסקים במלאכה והדגיש כי  במשך שנים רבות מכבי דואגת לצרכים של כל החברים בקופה ואם יש צורך בדברים שבנוסף לרפואה כגון היתר עיסקא, ידאגו שזה יצא לפועל בצורה הטובה ביותר. את דבריו סיים בברכת "והסירותי מחלה מקרבך".

    את כל שלבי גיבוש והכנת היתר העיסקא המפורט ליווה מטעם מכבי שירותי בריאות מנהל השיווק למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר, שהודה לדיינים החשובים שליט"א ולהגאון רבי פנחס וינד שליט"א, לרב אורי יצחק הי"ו, למתאם קשרי הקהילה באופקים הרב יהושע יוליס הי"ו, למזכיר בית הדין הרב ישעיהו קרליץ הי"ו ולרו"ח אילן אדם, מנהל הכספים של קרן מכבי, על הליווי המקצועי לאורך כל הדרך עד לחתימה היום.

    במעמד החתימה השתתפו בכירי קבוצת מכבי: שעיה זילונקה מנכ"ל קרן מכבי, עו"ד שימי פרג' עוזר בכיר למנכ"ל מכבי, עדו הדרי ראש מערך דוברות וקשרי ממשל במכבי, נירית בן קיש מנהלת השיווק הארצי במכבי, וכן ר' יהושע יוליס מתאם קשרי קהילה במכבי באופקים, ר' ברוך שטרן מנהל מכבי מרחב בני ברק, ר' מרדכי שחורי מנהל מכבי מרחב אלעד, ר' יוסף בינדר סגן מנהל מכבי מרחב בני ברק, ור' נחמן היימן מתאם קשרי קהילה במכבי מודיעין עילית.

    היתר העיסקא יוצב בכל סניף וסניף ויונגש באופן אישי על ידי הצוות הניהולי לכל חבר שיבקש זאת. היתר העיסקא מאפשר לכל החברים להתנהל בבטחון בכל העניינים הכספיים מול קבוצת מכבי, על כל תאגידיה וסניפיה.



    0 תגובות