המונים בדרכם לירושלים; היערכות נרחבת ומתוגברת של המשטרה

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on המונים בדרכם לירושלים; היערכות נרחבת ומתוגברת של המשטרה

    אלפים עושים את דרכם לירושלים לתפילה סמוך לשריד בית מקדשנו הכותל המערבי | כוחות משטרה פרוסים בכוחות מתוגברים ומבקשים מהציבור: "עלו למקום בתחבורה ציבורית והישמעו להנחיות"

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משטרת ירושלים ואגף התנועה במחוז ירושלים נערכו בכוחות מתוגברים לקראת צום תשעה באב שחל הערב (מוצ"ש) ומחר, בו צפויים לפקוד את הכותל המערבי, רבבות בני אדם. שוטרים רבים יאבטחו החל מהערב את הדרכים לכותל בעיר העתיקה ועוטף העיר העתיקה.

    מפקד משטרת התנועה בירושלים, סגן ניצב ארז תבור, אומר ל"אתר קול חי" כי בעקבות יום מיוחד עבור המוסלמים, צפויה הגעת מוסלמים רבים להר הבית ביום תשעה באב. "ביום ראשון לפנות בוקר תהיה הגעה מרובה לתפילה בהר הבית. אנחנו ערוכים במערך התנועתי לתת מענה לכולם. נעבה את מערך השוטרים לא רק בעיר העתיקה אלא גם בעוטף האזור כולו. אין לנו כוונה לסגור את העיר העתיקה לרכבים פרטיים, אבל ישנם פרקי זמן שנעשה זאת, כמו יום ראשון בבוקר שאז צפויים אנשים רבים להגיע, הן לכותל והן להר הבית. החל מהשעה 17:00 של יום ראשון ועד לאחר צאת הצום, אז יש פיק מאסיבי ומשמעותי של הבאים לכותל", אמר.

    "אנו יודעים שההגעה המשמעותית של הציבור לכותל היא בשעות אחר הצהריים של יום ראשון, לקראת תפילת מנחה, ערבית וקידוש לבנה. בזמן הזה לא תותר כל כניסת כלי רכב לרובע – העיר העתיקה, פרט לתושבי הרובע ונכים. אנחנו ממליצים לכל הבאים לכותל ביום זה להשתמש בתחבורה ציבורית בלבד. אנחנו מתואמים עם אגד, נעבה באופן משמעותי את מערך האוטובוסים לכותל וממנה, תוך מתן דגש למוצאי הצום לתת מענה הולם ומהיר לשבים מהכותל", אמר סנ"צ תבור.

    מקומות נוספים שניתן מענה תנועתי הם קבר רחל ושמעון הצדיק. מתפללים רבים באים למקומות הללו במהלך הצום. כוחות משטרה רבים יהיו שם לצורך הסדרת התנועה.

    מפקד אגף התנועה מוסיף כי גם לאחר צאת הצום, אנשים רבים באים לכותל לברכת הלבנה. משכך השוטרים יהיו פרוסים בכל האזור עד השעות המאוחרות של מוצאי הצום.

    נציןן כי לקראת מוצאי הצום, משפחת רובין כבכל שנה תעמיד משאית עם שתיה וכיבוד לשוהים בכותל במוצאי הצום.

    ויהי רצון שנזכה לגאולה השלמה בקרוב ממש "ובבניין ירושלים ננוחם.."



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זו גלות שהם אפילו לא

    2. 1

      זו הגלות בעצמה שהם אפילו לא יודעים על מה ולמה עמ"י עולה בהמוניו לירושלים ובסוף דבריו אין אפילו תפילה כמיהה או בקשה לבניין ירושלים שזה המינימום…..