MOJO: סדרת יינות חדשה ומסקרנת

    עפר גדנקן No Comments on MOJO: סדרת יינות חדשה ומסקרנת

    יקבי כרמל, היקב המוביל בישראל, מחדש עם סדרת יינות חדשה וייחודית תחת השם MOJO (MOMENTS OF JOY – רגעים של שמחה). הסדרה פונה אל הצרכנים בגילאי 25-40, המעדיפים טעמים קלילים, נגישים וצעירים.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סדרת MOJO מביאה לידי ביטוי את העושר שנוצר ממפגש לא צפוי של זני ענבים וסגנונות. הבקבוק מגיע בעיצוב עדכני, עם סגר הברגה נח לשימוש. הטעמים המפתיעים והמחיר הנגיש (מחיר מומלץ של 35 שקלים בלבד), הופכים את הסדרה לאידיאלית ומתאימה לרגעי שמחה משותפים – אירוח ביתי נעים, סיום מסכת מרגש, או תחילת עבודה חדשה.

    הסדרה כוללת שני בלנדים עם טוויסט ואמירה אישית של צוות הייננים בהובלת היינן יפתח פרץ: MOJO בלנד לבן עם עקצוץ של גוורצטרמינר, בציר 2018: בלנד לבן חצי מתוק מענבי סוביניון בלאן, מוסקט, קולומברד וגוורצטרמינר, רענן ומבושם.

    MOJO קברנה סובניון עם טוויסט, בציר 2018: יין אדום חצי מתוק מענבי קברנה סוביניון, אליו נוספו ענבי קולומברד לבנים שנסחטו ולא תססו. שילוב שיצר יין משמח, מסקרן ועסיסי.

    יפתח פרץ, יינן ראשי ביקבי כרמל: "בסדרת מוג'ו, רצינו להעניק מענה איכותי ונגיש לכל סוג של אירוע בבקבוק אחד. הארומה של המוג'ו הלבן משתלבת עם אירועים קלילים ועם מנות מגוונות וקינוחים. לעומתו, המוג'ו האדום ישתלב מצוין באירוח ביתי, מנות איטלקיות או על האש.

    רן אסא, מנהל השיווק ב'יקבי כרמל': "דור צרכני היין העתידים, בגילאי 25-40 הם צרכנים משמעותיים ומעודכנים והם אלו שיקבעו איך תיראה כלכלת העולם בשנים הבאות. מדובר על דור סקרן ששמח להתנסות במוצרים חדשים, יין לא רק באירועים מיוחדים אלא גם במפגשים יומיומיים. עבורם, בנינו סדרה איכותית ושונה מכל סדרות היין  שפיתחנו עד כה, מדובר ביינות חווייתיים החל בטעם, הכולל טוויסט מעניין וייחודי, ועד העיצוב הבולט.
    "סדרת MOJO משלימה את המענה של יקבי כרמל לכלל טווח המחירים ולכל שלב בחיים – מצעירים ועד משפחות, מצרכני פרימיום ועד בקבוקים הנגישים לכל כיס".

    סדרת היינות MOJO משווקת במחיר מומלץ של 35 ₪, וניתן להשיגה ברשתות השיווק וחנויות היין ברחבי הארץ.
    סדרה זו, וכל יינות יקבי כרמל כשרים למהדרין, בהשגחת בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.



    0 תגובות