צפו: הסינגל השישי בקליפ אתגרי וספורטיבי

    דוד קליגר 1 Comment on צפו: הסינגל השישי בקליפ אתגרי וספורטיבי

    אחרי הראיונות וההצצה, מגיע הקליפ האתגרי והספורטיבי לסינגל השישי של הזמר שמחה פרידמן 'לא לפחד' • צפו

    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי חודשים של עבודה מאומצת, יוצא היום לאור השיר החדש של הזמר החסידי שמחה פרידמן – "לא לפחד!". זהו הסינגל השישי במספר מאז הלהיט "בקרוב – יתגדל" שעומד כיום על קרוב ל-3 מיליון צפיות, ויודעי דבר במוזיקה החסידית אומרים שהשיר החדש מוצלח אף יותר ממנו.

    שמחה פרידמן מוכר לציבור בכך שהוא "לא מפחד" לקחת כיוונים חדשים, סגנונות מגוונים וז'אנרים שונים שיוצרים ענין רב במוזיקה החסידית של תקופתנו. כך גם השיר החדש, עם המילים של רבי נחמן מברסלב "כל העולם כולו גשר צר והעיקר לא לפחד כלל", שמקבל טוויסט עדכני ומקפיץ במיוחד של 2019 – יין ישן בקנקן חדש ומודרני.

    ביחד עם השיר יוצא לאור קליפ וידאו מושקע וייחודי, בו מופיעים אמני פארקור. פארקור הוא כינוי לספורט אתגרי המכונה גם Free Running, שעיקרו הוא להגיע מנקודה אחת לשניה בצורה המהירה ביותר, תוך כדי התגברות על מכשולים הניצבים בדרך, "החסידות מלמדת אותנו שמכל דבר ניתן ללמוד או לקחת מסר בעבודת השם", אומר פרידמן, "לכן גם בקליפ המיוחד הזה שילבנו מסרים שונים שניתן ללמוד מאותם ספורטאים. מה המסר? בשביל זה תצטרכו לצפות בקליפ".

    הקליפ צולם בגשר מרהיב התלוי בפארק נשר, בגן הלאומי העתיק של בית שאן, בנמל יפו, ועל ההפקה, התסריט והבימוי אחראי האמן והמוזיקאי המוכשר שרולי ברונכר.

    המילים והלחן הם של יעקב מנשה, ועל ההפקה המוזיקלית חתום דורון אלימלך שהוציא תחת ידיו עיבוד מפוֹצֵץ, אנרגטי ומלא בגרוב.



    1 תגובות

    מיין תגובות