גנץ תוקף את נתניהו: "מאבד שליטה – במזה"ת אין מקום לחלשים"

    איתי גדסי 8 Comment on גנץ תוקף את נתניהו: "מאבד שליטה – במזה"ת אין מקום לחלשים"

    יו"ר כחול לבן תוקף את ראש הממשלה ושר הביטחון, על רקע שרשרת הפיגועים בשבוע האחרון ושיגור הטילים לעזה: "במקום קבינט הזוי וחסר ניסיון של רגב וסמוטריץ – נקים קבינט מנוסה ואחראי"

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מטח השיגורים הערב (שבת) בנוסף לשיגור בערב שבת, במערכת הפוליטית תוקפים את ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו על טיפולו הלקוי על פי טענות האופוזיציה בזירה החמאסית. בני גנץ טען כי ההרתעה מול חמאס קורסת לאור שרשרת הפיגועים והשיגורים.

    יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף את ראה"מ ואמר: "בימים האחרונים אנו צופים בקריסת ההרתעה הישראלית: רקטות בדרום, פיגועים בגוש עציון ופיגוע בירושלים. נתניהו מאבד שליטה ובמזרח התיכון אין מקום להפגנת חולשה. חודש מהיום אנחנו ניקח את המושכות- שלטון החמאס יצטרך לדעת שאם לא יהיה שקט מוחלט – נכריע את כוחו הצבאי. במקום קבינט הזוי וחסר ניסיון של רגב וסמוטריץ – נקים קבינט מנוסה ואחראי שידאג שדם אזרחי ישראל לא יהיה הפקר".

    גם חסר הנהגת כחול לבן גבי אשכנזי הצטרף למתקפה על ראש הממשלה: "שוב סינואר קובע לתושבי עוטף עזה את סדר היום. ברגעים אלה נשמעות אזעקות צבע אדום בעוטף, צבע אדום אמש בארוחת השבת, ריצה לממ"ד עם הילדים, המהומות על הגדר ובלוני האש הפכו לשגרה וכמעט כבר לא מדווחים. חוסר עניין לציבור? או חוסר עניין של הממשלה? ההרתעה בעזה קרסה. אסור לתת לזה להימשך".



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      גנץ המגוחך לא שווה התייחסות
      האיש חסר הנסיון הפוליטי מדיני, כלכלי ובטחוני
      … היה רמטכ"ל ברירת מחדל ודישדש את צה"ל אל כישלון מהדהד ללא הכרעה במבצע צוק איתן פותח את הפה… ניכר שהאיש חי בסרט והוא ממש לא מבין את גודל האחריות של תפקיד ראש הממשלה…
      מעולם לא היה מתמודד לראשות הממשלה מבולבל עילג שוכח שמות… רק לדמיין אותו עומד עם בלק האוט משום שהוא לא שומע טוב במיוחד בעת מסיבת עיתונאים או במפגשים מול שועי עולם כדוגמת טראמפ ופוטין ועורר חלחלה. לפני שאתה גנץ מבקר את נתניהו טול קורה מבין עיניך במיוחד לאור המכרז התפור של המיימד החמישי עם המפכ"ל אלשייך… איך תוכל לנהל את כלכלת ישראל כשלא היית מסוגל לנהל חברה קטנה ופשטת רגל.

    2. 6

      אני חושב שאין מקום במזרח התיכון לאנשים מגמגמים ולא יציבים אז שלא יטיף מוסר

      1. גנץ אין לך סיכוי ליהיות ראש הממשלה זה גדול עלך אין לך מוטיבציה

      2. גיליאין מקום לקבינט בטחוני המורכב מסמוטריץ שעשה צבא 3 חודשים ומירי רגב חסרת עמוד שדרה וביבי שאפילו הבן שלו קורא לו חלש

    3. 5

      רב אלוף גנץ אתה בושה, מי כמוך יודע כמה זה יעלה לנו לכנס לעזה, ואם נפגיז כל דבר זז בעזה יהרגו אזרחים חפים מפשע, אתה זוכר שאמרתה בפיך שסיכנת חיילנו כדי לא לפגוע בחפים מפשע, אז אולי תסביר להדיוטא כמוני מה עושים באמת יותר ממה שביבי עשה ואם אפשר בלי לגמגם.

    4. 4

      חברים זוכרים את האם בארזים נפלה שלכת פשוט חסר אינטיליגנציה ואיי קייו בשני מילים