בחירות תשע"ט #2: הג'ינגל החדש של 'אגודה' • האזינו

    בנצי לייזרוביץ 5 Comment on בחירות תשע"ט #2: הג'ינגל החדש של 'אגודה' • האזינו

    ענקי הזמר החסידי בביצוע סוחף ומאחד למען הצלחת רשימת יהדות התורה והשבת שסימנה ג' | האזינו לג'ינגל הבחירות החסידי של 'אגודה' "לאמיר שרייען ג'!" שיסחוף את כלל קהילות החסידים לקלפי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "מיטב אמני הרגש החסידי ר' יענקי דסקל ומקהלת מלכות בניצוחו של בעל המנגן ר' פנחס ביכלר התאחדו יחד ושקדו על הפקת שיר הבחירות שילווה את המערכה הגדולה שלפתחנו, והתוצאה מדהימה: היימיש, חסידיש און געשמאק. והעיקר- לאמיר שרייען ג'!", אומרים באגודת ישראל.

    אגודת ישראל מחדשת פניה וזוכה להתרעננות מיוחדת מיום ליום. וכך, לראשונה מוציאה התנועה את שיר המערכה לבחירות שמותאם במיוחד ל'חסידישע שטיבער' – הבתים החסידים הנזהרים ונשמרים בכל כוחם על כל ניגון הנכנס אל ביתם.

    שיר המערכה החדש הוא לא עוד אחד כזה המופק מידי מערכת בחירות, אלא יצירה מיוחדת של ר' יענקי דסקל, בעל המנגן הויז'ניצאי הנודע אשר כל כולו חמימות חסידית מופלאה ונודע ביצירותיו החסידיות מלאות החן -יחד עם מקהלת מלכות המורכבת גם היא מ'חסידישע יונגלייט' בעלי מנגנים חשובים המבוסס על מילות הלחן הסוחף 'לכבוד שבת'.

    וכמו הבעלי מנגנים כך גם המילים המקוריות, מכוונות אל לב ליבו של כל חסיד, אשר ברגשות קודש יקיים את צו קדשו של אבותינו הקדושים שרפי מעלה אשר עמדו כצור חלמיש לאחר החורבן הגדול בכדי להקים את כל עולם התורה, ובמסירות נפש קוממו את הדור שלנו.

    צו קדשם לשמור על תנועת אגודת ישראל מהדהד היום בכל העוצמה בכל בית חסידי, ובזכות הצדיקים נזכה לברכתם להכתב לחיים טובים ולשלום. האזינו ראשונים לשיר המערכה הסוחף.

    האזינו:



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      רק ג יהדות התורה
      רוצים בית ג (פתרון למצוקת הדיור)
      בריאות ג (ליצמן)

      1. דבר ראשון תסתכל על עצמך