שר החינוך הרב פרץ: "נטמיע ערכים במערכת החינוך"

    איתי גדסי 1 Comment on שר החינוך הרב פרץ: "נטמיע ערכים במערכת החינוך"

    שר החינוך הרב רפי פרץ נאם בפני איגוד מנהלי אגפי החינוך ברשויות המקומיות: "בשנת הלימודים הקרובה הצבתי את נושא הטמעת הערכים כאחת מהמטרות המרכזיות שנקדם במערכת החינוך"

    הרב פרץ צילום: גילי יערי, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך הרב רפי פרץ נאם מוקדם יותר היום (שני) בכנס איגוד מנהלי אגפי החינוך ברשויות המקומיות שהתקיים במועצה האיזורית נחל שורק: "נפתור את המשבר ונפתח את שנת הלימודים. במנטליות שלי למדתי שאני שווה בין שווים. לקח לי הרבה זמן כדי להגיע להכרה הזו. בשנת הלימודים הקרובה הצבתי את נושא הטמעת הערכים כאחת מהמטרות המרכזיות שנקדם במערכת החינוך. צריך לחנך ולטעת ערכים לא פחות מהכשרה לשוק התעסוקה העתידי. יש עוגן ברזל והם ערכי היסוד שלנו – אהבת האדם, חיזוק הערכים יהודי וציוני וטיפוח למצוינות וערכיות יחד עם השליחות".

    "הנושא המרכזי יהיה ערבות הדדית. תוך חיזוק והנחלת תחושת השייכות וחוסן. נגביר מחויבות חברתית והתנדבות, מצוינות ומיצוי. מטרת החינוך לעשות אדם טוב וישר ולא להפוך לבנק של ידע. התכנית תשולב בכל תחומי הדעת.

    "נטפל גם במניעת נשירת תלמידים, יש 20 אלף כאלו. נפעל להחזרתם למסגרות חינוכיות השנה הוצב יעד של החזרת 2000 תלמידים למערכת. נמשיך לפעול למען צמצום פערים ומצוינות בפריפריה וממשיכים להיות יעד לאומי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יפה ככה צריך להיראות