סערת חברות הקונגרס האנטישמיות: הנשיא שוחח עם מנהיגת הדמוקרטים

    איתי גדסי 1 Comment on סערת חברות הקונגרס האנטישמיות: הנשיא שוחח עם מנהיגת הדמוקרטים

    הנשיא ריבלין שוחח עם ננסי פלוסי יו"ר בית הנבחרים האמריקאי ואמר לה: "עלינו לשמור על מדינת ישראל מעל המחלוקות הפוליטיות ולעשות כל מאמץ להבטיח כי התמיכה בישראל אינה הופכת לסוגיה פוליטית"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסערה סביב איסור כניסתם של שתי חברות הקונגרס האנטישמיות מהמחנה הדמוקרטי, ראשידה טליב ואילן עומאר שמקדמות במרץ חרם על ישראל יחד עם תנועת ה-B.D.S האנטישמית. נשיא המדינה ראובן ריבלין שוחח עם יו"ר בית הנבחרים האמריקאי  ננסי פלוסי מנהיגת המיעוט הדמוקרטי ואמר לה: ״אני רוצה להודות לך על המחויבות הבלתי מסויגת שלך ליחסי ארה"ב ומדינת ישראל ועל היותך חברת אמת,״ אמר הנשיא והוסיף: ״אני זוכר את ביקורך המצוין כאן כשעמדת בראש משלחת של חברי קונגרס דמוקרטים לכבוד יום העצמאות ה -70 שלנו.״

    הנשיא הדגיש כי "הקשר בין מדינת ישראל וארצות הברית הוא קשר בין עמים, הנשען על קשרים היסטוריים, ידידות עמוקה ואמיצה וערכים משותפים שאינם נובעים מחיבור מפלגתי כזה או אחר". בעניין זה ציטט הנשיא את אמירתו של הנשיא קנדי שנהג לומר: "הידידות עם ישראל אינה עניין מפלגתי. זו מחויבות לאומית."

    עוד הוסיף הנשיא בשיחתו עם פלוסי כי: "עלינו לשמור על מדינת ישראל מעל המחלוקות הפוליטיות ולעשות כל מאמץ להבטיח כי התמיכה בישראל אינה הופכת לסוגיה פוליטית. הבחירות שמתקיימות במדינתנו, משקפות את רצון אזרחינו. עם דעתם של כמה – אנו מסכימים, את דעותיהם של אחרים אנו מגנים אך את רצונו של כל אחד מהעמים שלנו, אנחנו מכבדים", הדגיש הנשיא.



    1 תגובות

    מיין תגובות