אלקין בריאיון: "דרעי הביא לפתרון הבעיות באומן"

    אסתי פלד 1 Comment on אלקין בריאיון: "דרעי הביא לפתרון הבעיות באומן"

    השר זאב אלקין בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס לסוגייא סביב אומן, על רקע ביקור ראש הממשלה במדינה: "ההחלטה להקים חפ"ק באומן זאת החלטה נכונה מאוד, בגלל הקיצוצים במשרד הלוץ זה עמד להתבטל". עוד הוסיף אלקין וסיפר כי הוא בדרכו לאוקראינה יחד עם עוזרו של הנשיא האוקראיני בכדי להוציא לפועל את התוכניות של שתי המדינות גם הנושא אומן ושיפור התשתיות| האזינו

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר זאב אלקין בריאיון ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס למאבק הפוליטי מול ליברמן: "לליברמן יותר חשוב לו ההסתה נגד החרדים יותר מימין ושמאל. ליברמן ולפיד נאבקים על אותם קולות ויש בסוף ברית פוליטית חדשה-ישנה שאותה הוא רוצה להוביל לאחר הבחירות".

    אלקין התייחס לביקור הממלכתי והחשוב של נתניהו באוקראינה: הקשר שלנו עם אוקראינה חשוב מאוד, הנשיא היהודי הנבחר הולך להיות משפיע גדול באיזור. לראשונה הוא מקים שם פרלמנט רק עם המפלגה שלו כי הוא זכה ברוב עצום".

    דרעי זוכה לפרגונים בריאיון מצידו של אלקין: "אני חייב לציין את העבודה המעולה שעשה השר דרעי באוקראינה, אני פה ורואה את הרושם שהוא הותיר, וחשוב להמשיך לפתור את הבעיות בגבולות. אני בדרך לאומן לבקשת ראה"מ למצוא הסדר לכל הבעיות שנשארו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צודק סמוטריץ'!! לטעמי (ואני חילונית..) אין לערבב נשים עם גברים ביחידות הלוחמות. השהות ביחד פוגעת בכשירות צה"ל!!