'מעולם לא עשו את הדברים המדהימים שדרעי עושה לתלמידי הישיבות' • האזינו

    דוד קליגר No Comments on 'מעולם לא עשו את הדברים המדהימים שדרעי עושה לתלמידי הישיבות' • האזינו

    בתוכנית 'הפוך על הפוך' עם הרב משה בן לולו התארח באולפן הנייד של 'קול חי' במתחם 'עולים לירושלים' מ"מ וסגרה"ע הרב צביקה כהן שבין התשובות אותם ענה למאזינים על שאלות שונות שיבח את השר הרב אריה דרעי על פועלו בשנים האחרונות לטובת תלמידי הישיבות בבין הזמנים • האזינו

    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוכנית 'הפוך על הפוך' עם הרב משה בן לולו התארח מ"מ וסגן ראש עירית ירושלים הרב צביקה כהן, לשעה של שיחות עם פניות של מאזינים כדי לתת להם עזרה ומענה.

    השידור התבצע מהאולפן הנייד של 'קול חי במתחם 'עולים לירושלים' בבנייני האומה, וכהן שיבח את הפעילות ואמר כי "אין דבר יותר משמח, מאשר לראות את אלפי הילדים נהנים במתחם הזה. ישר כוח לראש העיר משה ליאון לבלומנשטוק ודייטש שפעלו לטובת המתחם – עשרות אירועי סליחות ושורת פעילויות לנשים וילדים יערכו במהלך חודש אלול מטעם מורשת מן המזרח".

    בתגובה לשאלת מאזין על הנקיון בעיר אמר כהן כי "אלפי שקלים מופנים לטובת נקיון עיר הבירה, זאת לבקשת רה"ע ליאון, בנוסף בוועדת הכספים העברתי שני מיליארד ש"ח לטובת פיתוח העיר וכבישים חדשים. עם פתיחת שנה"ל, אלפי תלמידים נכנסים לכיתות ומבנים חדשים בזכות הלוואת המיליארד שהרב דרעי חתם לעירייה ובפעילות רה"ע ליאון ומחזיק תיק חינוך חרדי הרב בצלאל".

    במהלך התוכנית בין אותם שיחות בהם ענה למאזינים על שאלות שיבח את השר דרעי ואמר ש "היום ומחר יוצאים אלפי בחורי ישיבות בין הזמנים לטיול בפארק נחשונים, פרוייקט שסיעת ש"ס ירושלים עורכת כבר חמש שנים בהוראת מרן ראש הישיבה נשיא המועצת שליט"א. במקביל אלפי בני תורה מכלל המגזרים נהנים מטיולים ואטרקציות של משרד הנגב והגליל, בראשות השר הרב אריה דרעי".

    האזינו לתוכנית המלאה:



    0 תגובות