נסראללה מעמיד קו אדום לישראל: "מהיום כל כטב"מ שיכנס ללבנון יופל"

    שלמה ריזל 2 Comment on נסראללה מעמיד קו אדום לישראל: "מהיום כל כטב"מ שיכנס ללבנון יופל"

    מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה נאם לפעיליו ממעמקי הבונקר בדאחייה וסימן קו אדום לישראל: "לא תהיה יותר תנועה של כלי טיס ישראלים מעל שמי לבנון". נסראללה כינה את התרסקות הרחפנים בדאחייה: "המתקפה הראשונה כנגד לבנון מאז 2006" ואיים: "צפו לתגובה"

    חסן נסראללה צילום: פלאש 90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המתקפה הקשה של חיל האוויר כנגד הבסיס האיראני בסוריה, מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נשא היום (ראשון) נאום ממעמקי הבונקר לפעילי ארגון הטרור בלבנון. בתחילת דבריו נסראללה פנה לפעילו הרבים שהאזינו לדבריו דרך המסכים ואמר להם, "עצם הגעתכם לכאן זהו ניצחון".

    לאחר שעה ארוכה של דברי רהב. פנה נסראללה להתייחס לאירועי ליל אמש ואמר: "בשנת 2000 ובשנת 2006 לא פגענו בחיל האוויר ובתנועה האווירית הישראלית…מעכשיו אני אומר לכם זכותנו ובאופן טקטי הן כל שעה והן כל יום/שבוע/שנה אנחנו נגיב לתנועות האוויריות בשמי לבנון – נפעל להפיל אותן תגובתנו לא תהיה רק בגבול. תבוא תגובה".

    נסראללה איים כי הסיורים השגרתיים של כלי טיס מעל לבנון יפסקו: "מהלילה, כדאי שתעמדו בכוננות והמתינו לתגובתנו. תם עידן בו ישראל והמטוסים שלה פוגעים בשטחי לבנון… אני אומר לתושבי צפון ישראל; חיזבאללה לא יאפשר פגיעה מסוג זה".

    "לא הפלנו את הרחפן הראשון. הוא טס בגובה נמוך ונערים הפילו אותו באמצעות אבנים זרקו לעברו. הרחפן השני היה רחפן מתאבד והוא התרסק על מטרה בדאחיה. זהו מעשה התוקפנות הראשון בדאחיה מאז 14 לאוגוסט 2006". נסראללה מאשים את ישראל בהתקפה על לבנון ע"י רחפנים לראשונה ממלחמת לבנון השנייה.

    נסראללה פונה לתושבי צפון הארץ ואיים: "אין לכם מה לחוש בטוחים ורגועים. חיזבאללה לא יאפשר זאת. מעתה נפעל כנגד כל כטב"מ ישראלי שייכנס לשטחי לבנון".

    "האתר אותו תקפה ישראל בסוריה הוא בית בו מתכנסים אנשי חיזבאללה. זהו אינו מרכז איראני כפי שטען נתניהו", ניסה נסראללה להכחיש את טענות ישראל. לא בטוח שהיה מי שהאמין לו בקהל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נסרללא יודע למה הוא משדר מאיפה שהוא משדר וזה חוץ מזה שיש לו שבץ מוחי כבר כמה עשרות שנים