בן דוד ושטיינמץ בחיפה: ההופעה בוטלה

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on בן דוד ושטיינמץ בחיפה: ההופעה בוטלה

    חרף האופציה לקיים את האירוע במימון פרטי בשל פסיקתו השערורייתית של בית המשפט, הודיעו מנהלי מרכז הקונגרסים בחיפה על ביטולו של האירוע | מפיק האירוע: "לצערנו המשמעות – ביטול האירוע"

    צילום: יעקב נחומי
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התפתחות בקיום המופע החסידי בחיפה. ההופעה שתוכננה להתקיים הערב (שני) חרף הפסיקה השערורייתית של בית המשפט המנהלי אתמול שהחליט כי עיריית חיפה לא יכולה לממן את האירוע, לא תתקיים.

    במופע אמורים היו להופיע מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ. השופט נזף בעירייה שהחליטה לממן אירוע לציבור החרדי מבלי לקבל הסברים נאותים על אופי האירוע. בעירייה שוקלים לעתור לבג"ץ.

    לפני שעה קלה הודיעו מארגני האירוע כי מרכז הקונגרסים הודיע על ביטול ההופעה, גם במימון פרטי, צעד המביא לביטול המופע כליל.

    שלום וגשל, מפיק האירוע, מסר: "אנו מודיעים כעת סופית על ביטול הקומזיץ של מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ שהיה אמור להתקיים הערב במרכז הקונגרסים בחיפה. לצערנו הרב, למרות הצעת השופט שנבצע את האירוע במימון פרטי, החליטה הנהלת מרכז הקונגרסים חיפה, להתעמר במגזר החרדי ובציבור רוכשי הכרטיסים, ולא לאפשר את קיום האירוע במתחם גם במימון פרטי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אתמול הקב"ה החליט שגם לחילונים בעוטף עזה לא יהיה אירוע (למרות שהאירוע היה מעורב), בגלל האזעקות וירי הטילים מעזה, האירוע שם היה אמור להתקיים גם היום, וגם היום הוא בוטל. לא רק שהוא בוטל, אלא אתמול החילונים הגיעו בהתחלה לאירוע, אך הם גורשו משם כמעט בכח, כדי לכם לראות ולשמוע את ההקלטות והצילומים מהמקום, הם קיבלו הנחייה ברמקול לעזוב את המקום, והם ברחו משם בהסטריה כל עוד נפשם בם!