פועלים מלווה את המשפחות בנישואי בניהן

    עפר גדנקן No Comments on פועלים מלווה את המשפחות בנישואי בניהן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אל התקופה המרגשת של שמחת נישואין מתלווה גם הוצאה כלכלית לא מבוטלת. הימים השמחים של בניית בית חדש בישראל, משתלבים לא אחת עם הדאגה הכלכלית שרובצת על כתפי ההורים המחתנים. הדאגה למקום מגורים עבור הזוג הצעיר, העלות של אולם השמחות והמתנות הנלוות לתקופת האירוסין גורמים לא אחת לדאגות מיותרות שמעיבות על השמחה.

    בדיוק לשם כך, כדי שבעלי השמחה יוכלו להתמקד ברגעי השמחה בלי טרדות, גיבש בנק הפועלים חבילת הטבות לעתיד משותף ומגוון פתרונות אשראי לסיוע בהכנות לחתונה ולהוצאות הצפויות לאחריה. מדובר בשורת הטבות בלעדיות המאפשרות לעבור את תקופת החתונה בצורה רגועה, כאשר ההוצאות ניתנות כאשראי על ידי הבנק ומוחזרות על ידי הלקוח לאורך תקופה של עד שמונה שנים.

    הבנק מאפשר מתן אשראי בהיקף של עד 100 אלף שקלים לכל צד, בריבית שמתחילה בפריים פלוס 2.5%, כשההחזר נפרס על פני תקופה ארוכה יחסית של עד שמונה שנים. "מדובר בהטבה משמעותית מאד למשפחות החרדיות שמחתנות את ילדיהן", אומר ר' אלי רבינוביץ, מנהל מגזר חרדי בבנק הפועלים. "כל צד יכול לקבל אשראי בהיקף של מאה אלף שקלים בריבית אטרקטיבית כדי לעבור את תקופת החתונה ברוגע. בנוסף, בנק הפועלים גיבש שורת הטבות ייחודיות למחתנים ולמתחתנים המספקים מכלול שירותים בנקאיים משתלמים ונוחים במיוחד".

    שורת ההטבות כוללת שירות VIP ביום שלמחרת החתונה כדי להפקיד צ'קים ומזומן ללא עמלות, הקמת פיקדון מיוחד למתחתנים שרוצים לחסוך את כספם, הלוואת אשראי בתנאים אטרקטיביים והטבות מיוחדות בהוצאת משכנתא. השירותים כפופים לתקנון הבנק ומותנים ביכולת החזר של הלקוחות.

    "בנק הפועלים גאה להוביל מהלך משמעותי עבור המשפחות המחתנות", אומר ר' אלי רבינוביץ, מנהל מגזר חרדי בבנק הפועלים. "כבנק המוביל בישראל אנו רואים חשיבות רבה בהבנת הצרכים הייחודיים של המגזר החרדי ושמחים להעניק עבורו את הפתרונות ההולמים ביותר. גם הפעם הושקעה מחשבה רבה בתמהיל ההטבות הניתנות על ידי הבנק משפחות המשיאות את ילדיהן, כאשר התוצאה הסופית מאפשרת מרחב תמרון למשפחות שזוכות לשקט נפשי לטווח ארוך. בנק הפועלים ימשיך להוביל את הפעילות בקרב המגזר החרדי עם מגוון פתרונות בנקאיים מתקדמים התואמים את צרכי האוכלוסייה החרדית".



    0 תגובות