מקורב לחיזבאללה: "התגובה תהיה מכטב"מ מתאבד או כוח קומנדו"

    קובי פינקלר 2 Comment on מקורב לחיזבאללה: "התגובה תהיה מכטב"מ מתאבד או כוח קומנדו"

    בשבוע החולף שיפרו כוחות צה"ל בהם כוחות יבשה, אוויר, ים ומודיעין את מוכנותם למגוון תרחישים במרחב פיקוד הצפון ועוצבת הגליל | מקורב לחיזבאללה מסר: "התגובה של הארגון תהיה בהיקף של שלושת התקיפות נגדינו בסוריה. אך חיזבאללה לא מעוניין במלחמה"

    צילום: פלאש 90
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתיחות שיא בצפון: מקור אנונימי המקורב לחיזבאללה, מסר לסוכנות הידיעות ״אנטוליה״ כי התגובה המתוכננת כנגד ישראל, מתוכננת בימים אלו תהיה באותו ההיקף של שלשת התקיפות האחרונות של ישראל. כך, המדיניות היחידה שמנחה את חיזבאללה בתגובה הצפויה היא להרתיע את ישראל לבל תעיז לתקוף שוב בלבנון ותהפוך אותה לסוריה ב'.

    כמו כן, המקור מסר כי אין עדיין תאריך מוסכם לזמן התקיפה, אך ייתכן ויהיה זה לאחר טקס היעלמותו של מוסא אלסדר שיתקיים הערב. או לאחר טקס העשרה במחרם ב-9 בספטמבר.
    הפרשן הצבאי מסר כי תגובה זו צפויה להיות באמצעות רחפן או כטב"מ מתאבד, או קומנדו מצומצם בגליל העליון או מכיוון הים. הוא הבהיר שהתגובה לא תהיה באמצעות רקטות משום שאף אחד לא מעוניין במלחמה.

    מזכ"ל חיזבאללה חסן נצראללה אמר הערב בנאומו: "התגובה הראשונה חייבת להיות בהפלת כטב"מים ישראלים. ישראל צריכה לחוש ששמי לבנון אינם פתוחים בפניה. ההתנגדות תקבע את הזמן המתאים והמקום המתאים להפיל את הכטב"מים הישראלים בשמי לבנון".

    השבוע היה אמור להתקיים תרגיל מטכל"י ענק בצפון שתוכנן זמן רב מראש, אך לאור המתיחות מול ארגון חיזבאללה הוחלט לדחות את התרגיל עד להודעה חדשה.

    התרגיל אוחד עם התרגיל המטכ״לי שמתוכנן לעוד כשבוע וחצי 'אבן ראשה'. אנשי המילואים שהוזמנו לתרגיל קיבלו הודעה על המועד החדש.

    כמו כן, החליט ראש המטה-הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, כי דובר צה״ל, תת-אלוף רונן מנליס, שמועד החלפתו תוכנן ליום שלישי הקרוב, ישאר בתפקידו בעת הזו, ומועד החלפתו עם תת-אלוף הדי זילברמן יקבע בהמשך



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רצונך לומר כטב"מ מתרסק. כלומר כטב"מ שיתרסק על מטרה. כטב"מ לא יכול להתאבד. הרי הוא בלתי מאויש.

    2. 1

      אמן שיהרגו אותך נסראללה. כל כלב בא יומו. ישראל חזקה ואנחנו לא מפחדים ממך! חוליגן אתה צריך לפחד מנחת זרוענו עוד נגיע אליך ונהרוג אותך