לראשונה בשכונת היוקרה רמת גבעת זאב נפתחת שנת הלימודים!

    עפר גדנקן No Comments on לראשונה בשכונת היוקרה רמת גבעת זאב נפתחת שנת הלימודים!

    פתיחת שנה מרגשת בשכונת היוקרה, רמת גבעת זאב: ילדי כיתה א', בנים ובנות, זכו לחנוך בית ספר ממ"ח בשכונה, בראשותו של הרב אברהם הורביץ, אשר מונה לפני כשנה לנהל את בתי הספר של רמת גבעת זאב.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב הורביץ, מראשי הקהילה ומנהל של בית הספר הראשי בצ'ילה, עשה עלייה לשכונת היוקרה, רמת גבעת זאב, על מנת לשמש כמנהל בתי הספר בשכונה. ואכן, תוך שנה הדבר קרן עור וגידים. את שנת הלימודים הנוכחית פתחו תלמידים ותלמידות כיתה א' בבתי ספר ממלכתיים חרדיים בשכונה. בשורה משמעותית לאוכלוסייה שדורשת סוג חינוך מעין זה.

    הכיתות נפתחו בבניין ממוזג ויפהפה, כאשר בהמשך עתידות לעבור למבנה קבוע הממוקם באותו רחוב ממש. בית הספר הקבוע נבנה בשכונה בהשקעה של 26 מיליון ₪, מתקציבים ממשלתיים והבנייה בעיצומה.

    רק לפני כשנה הבטיחו לתושבים שהגיעו לשלב האכלוס הראשון, כי תוך שנה יהיה מענה חינוכי, ואכן, בדיוק כמו כל השכונה, שסימן ההיכר שלה הוא בפיתוח יוקרתי, פארקים רחבי ידיים, שירותים קהילתיים ותושבים איכותיים שחשוב להם נושא החינוך, כל ההבטחות מתקיימות אחת לאחת.

    מנהל בתי הספר, הרב הורביץ, הוא אישיות נחשבת ומוערכת בארץ ובעולם. הרב החל את דרכו בישיבת מיר בישראל, והמשיך לצ'ילה, שם מונה לעמוד בראש מוסדות החינוך ושימש כדמות חינוכית במשך כ- 25 שנה. כאמור, לפני כשנה נאות לעזוב אימפריה שבנה במו ידיו ולהתמסר לטובת השכונה שמורכבת מעולים חדשים וממרקם מגוון.

    תושבי השכונה מתפארים בפתיחת שנת הלימודים, ולא בכדי.  אין הדבר מובן מאליו, כי שכונה שנבנתה זה עתה, קמה בצורה מושלמת, עם שירותי קהילה, גינות מטופחות, פארקים, קאנטרי, כאילו בנויה מזה שנים, והחלק החינוכי הוא המשמעותי ביותר שכן לתושבים חשוב מאוד עניין החינוך והם השקיעו מאמצים רבים לראות את הדבר קורה.

    ההורים מברכים את ההצלחה ומאמינים שזו רק ההתחלה, וכאשר בית הספר יעבור למבנה הקבע שלו, השמחה תהיה גדולה עוד יותר. "מצאנו שכונה שהיא הרבה יותר מאשר בית", הם אומרים. "מצאנו מענה הולם שנותן לנו את כל הצרכים שלנו, משירותי דת וקהילה ועד חינוך ופנאי. אין זה מובן מאליו, ואנחנו מודים על כך כל יום".



    0 תגובות