הח"כ החרדי המקורב לח"כ גנץ: "עשה נזק גדול"

    איתי גדסי 1 Comment on הח"כ החרדי המקורב לח"כ גנץ: "עשה נזק גדול"

    חבר הכנסת יעקב אשר הנחשב למקורב ליו"ר "כחול לבן" בני גנץ, תקף אותו ב"קול חי" ואמר: "הוא הכתים את קורות החיים שלו" | ואיך זה התרחש, לדעתו? "הוא נסחף אחרי הפקוד שלו יאיר לפיד; זה כתם שמאד יפריע לאדם שרוצה להיות מנהיג"

    גנץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תשע"ט. חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה), שוחח עם בצלאל קאהן ב"קול חי" והתייחס למתקפה הפרועה והמסיתה של יו"ר "כחול לבן" בני גנץ כלפי הציבור החרדי. "גנץ עשה נזק גדול לעצמו", אמר אשר שנחשב מקורב מאד לגנץ.

    לדבריו: "הוא נסחף אחרי הפקוד שלו יאיר לפיד, בכך הוא הכתים את קורות החיים שלו ונכנס לליגה ה'מפוארת' של אלה שמוכנים להכפיש ציבור שלם כדי לקושש עוד כמה קולות. זה כתם שמאד יפריע לאדם שרוצה להיות מנהיג".

    עוד אמר אשר: "ישנם אלפי אנשים מהציבור הדתי לאומי שאין להם עבור מי להצביע כשהם רואים את הטשטוש האידיאולוגי שקיים במפלגות הדתיות לאומיות, מצד שני הם חוששים שתקום ממשלת שמאל אנטי דתית ולכן הם מתכוונים להצביע ליהדוה"ת, שמעתי את זה אישית מרבנים ועסקנים חרדלי"ם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לכם מותר להגיד שתלכו רק עם ביבי,ולגנץ אסור להגיד שלא תהיו בממשלתו? צבועים.אתם חשים שגנץ הולך לנצח,ולפתע אתם משחקים נפגעים.בכל מקרה גנץ ירכיב ממשלה עם ליברמן,וליברמן לא רוצה אותכם.בזה נגמר הסיפור