- רדיו קול חי - -

ר"י 'כיסא רחמים עמנואל': "מי שרואה עצמו כתלמידו של מרן אינו רשאי להצביע ש"ס"

צילום: פלאש 90

הרב מרדכי מאזוז ראש ישיבת 'כיסא רחמים – עמנואל', אחיינו של מרן הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז שליט"א. התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' על סוגיית ההצבעה בבחירות סביב הוראתו של מרן ראש הישיבה שכל אחד יצביע למפלגה ימנית דתית.

בפתח הריאיון הבהיר הרב כי אינו מדבר בשם כל הקבוצה. מי שרוצה לדעת את דעתו של הרב צריך לזכור את דבריו בשנה האחרונה. במשך כל הבחירות ביזו את הקהילה ואת מרן ראש הישיבה ולכן אסור להצביע ש"ס. אחרי הביזיון שהם גרמו למרן ראש הישיבה וההשפלה שעברנו אסור להצביע לש"ס".

הרב גם מבקר את ההתנהגות של יהדות התורה כלפי הקהילה, "פתאום ג' עלו ל-8 מנדטים ואז התחילו להסביר כי זה גידול טבעי. מה קרה קשה לומר שזה בזכות תלמידי מרן הרב מאזוז?".

לאחר דבריו של יו"ר ש"ס על העזרה למוסדות הישיבה משיב הרב מרדכי, 'יותר משהעגל רוצה לינק הפרה רוצה להניק', "ש"ס מרוויחה מאוד מזה שמוסדות התורה של כסא רחמים תחת חסותה, זה נותן לה תקציבים. ישנם מוסדות ששפכו עליהם כסף בניסיון לשחד אותם. כל אברך ורב שבכלל לא התייחסו אליהם פתאום הפכו אותו לרשכבה"ג".

הסיבה להיפרדות מש"ס הרב מרדכי מתנגד בתוקף ללכת כפי הדעה הרווחת בציבור, "מי שמצמיד את המחלוקת לקרע בין אלי ישי ואריה דרעי, הוא מזלזל בכבודו של מרן ראש הישיבה. אז מרן הרב עובדיה זצוק"ל הנהיג את התנועה אז היום אני לא רואה מי מחזיק את התנועה. לכן יש לנו את מרן ראש הישיבה שליט"א".