ר"י 'כיסא רחמים עמנואל': "מי שרואה עצמו כתלמידו של מרן אינו רשאי להצביע ש"ס"

    אסתי פלד 17 Comment on ר"י 'כיסא רחמים עמנואל': "מי שרואה עצמו כתלמידו של מרן אינו רשאי להצביע ש"ס"

    הרב מרדכי מאזוז ראש ישיבת 'כיסא רחמים – עמנואל' בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' סביב השאלה על הוראתו של מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז על ההצבעה בבחירות: "דבריו האחרונים של מרן ראש הישיבה היו ברורים. עברנו ביזיונות חמורים מאוד מדרגים גבוהים מצד ש"ס" | האזינו

    מרן הרב מאיר מאזוז שליט"א צילום: פלאש 90
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    הרב מרדכי מאזוז ראש ישיבת 'כיסא רחמים – עמנואל', אחיינו של מרן הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז שליט"א. התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' על סוגיית ההצבעה בבחירות סביב הוראתו של מרן ראש הישיבה שכל אחד יצביע למפלגה ימנית דתית.

    בפתח הריאיון הבהיר הרב כי אינו מדבר בשם כל הקבוצה. מי שרוצה לדעת את דעתו של הרב צריך לזכור את דבריו בשנה האחרונה. במשך כל הבחירות ביזו את הקהילה ואת מרן ראש הישיבה ולכן אסור להצביע ש"ס. אחרי הביזיון שהם גרמו למרן ראש הישיבה וההשפלה שעברנו אסור להצביע לש"ס".

    הרב גם מבקר את ההתנהגות של יהדות התורה כלפי הקהילה, "פתאום ג' עלו ל-8 מנדטים ואז התחילו להסביר כי זה גידול טבעי. מה קרה קשה לומר שזה בזכות תלמידי מרן הרב מאזוז?".

    לאחר דבריו של יו"ר ש"ס על העזרה למוסדות הישיבה משיב הרב מרדכי, 'יותר משהעגל רוצה לינק הפרה רוצה להניק', "ש"ס מרוויחה מאוד מזה שמוסדות התורה של כסא רחמים תחת חסותה, זה נותן לה תקציבים. ישנם מוסדות ששפכו עליהם כסף בניסיון לשחד אותם. כל אברך ורב שבכלל לא התייחסו אליהם פתאום הפכו אותו לרשכבה"ג".

    הסיבה להיפרדות מש"ס הרב מרדכי מתנגד בתוקף ללכת כפי הדעה הרווחת בציבור, "מי שמצמיד את המחלוקת לקרע בין אלי ישי ואריה דרעי, הוא מזלזל בכבודו של מרן ראש הישיבה. אז מרן הרב עובדיה זצוק"ל הנהיג את התנועה אז היום אני לא רואה מי מחזיק את התנועה. לכן יש לנו את מרן ראש הישיבה שליט"א".



    17 תגובות

    מיין תגובות
    1. 17

      הרב גם מבקר את ההתנהגות של יהדות התורה כלפי הקהילה, "פתאום ג' עלו ל-8 מנדטים ואז התחילו להסביר כי זה גידול טבעי. מה קרה קשה לומר שזה בזכות תלמידי מרן הרב מאזוז?".

      1. לא מבין לא היה גידול משמעותי בקולות יותר מהגידול שיש למפלגה מידי בחירות בגלל הגדול הטבעי מותר להגיד את האמת

    2. 16

      סגן שר הבריאות יעקב ליצמן סייר יחד עם אלי ישי במטה יהדות התורה בתל אביב, לאחר הסיור עלו יחד למעונו של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 15

      מצביעים נעם!! רק נעם ישמרו על ערכי היהדות!! (כ' בקלפי)

    4. 12

      אני מאד אוהב את ראש הישיבה הרב מאזוז אבל רוצה את שס והספרדים לא רוצים קיטוב רוצה אותם רבים בני תורה שדרעי וישי הרבנים יביאו את המשיח ולא יהיו בקיטוב הרב מאזוז והרב עובדיה חד הם בוודי נגד קיטוב

      1. אתה סותר את עצמך אוהב אבל מצביע למשהו שהוא לא מרשה?????

    5. 11

      מי שמצביע נועם או ימינה בוחר בלפיד ומרצ

    6. 10

      הוא מדבר מטעם עצמו ..אחיו של מרן ראש הישיבה אמר שהוא יצביע שס .. הרב צמח מאזוז שליטא

    7. 9

      הרב מאזוז השאיר את זה פתוח ומי שרוצה יצביע למפלגה חרדית ימנית וזה רק שס וג

    8. 8

      שס היחידה שעוזרת לכסא רחמים. הרב מזוז רוצה לצוו. להצביע שס אלא שלא רוצה שיראה שהוא נגד אלי ישי לכן הוא אומר בעקיפין להצביע למפלגה שהיא חרדית ימנית ויש רק אחת כזאת והיא שס.

    9. 7

      אני חילוני , לא דתי , אבל בן אדם מאמין , ולא אוהב את כל השנאה והלשון הרע שישנו בציבור החרדי , ואפילו לצערי הרב פיתחתי שנאה כלפיכם בגלל העניין זה . אתם צריכים לקבל אחריות על מעשיכם , אני אישית הייתי כל הזמן בוחר ש"ס , עד שלא יפסק השנאת חינם לא בוחר בכלל בדתיים .

    10. 6

      חייבים בשביל "ממשלת ימין" לדאוג ש"עוצמה יהודית" תקבל כמה שיותר מנדטים ולא רק לעבור את % החסימה !

    11. 5

      הרב שראויין, אחר המחילה, מתחמק בתשובותיו. הוא נשאל, הרי הרב עובדיה החזיר את אריה. הוא אומר שכעת שהרב הסתלק, אין להתחשב בזה. כי אין לך מנהיג, אלא שחי בימיך. כלומר, הרב מזוז היום מנהיג הדור. ואפשר למחוק מהפרוטןקול את מה שהרב עובדיה אמר. ישמע כל אחד וישפוט.

    12. 4

      לגוש הימין אין בעיית מיוריזציה?