עד ראיה על התקיפה ביסודות: 'היתה מחושבת ומזעזעת' • האזינו

    דוד קליגר No Comments on עד ראיה על התקיפה ביסודות: 'היתה מחושבת ומזעזעת' • האזינו

    שמוליק אייזנשטט תושב יסודות היה עד ראיה לאותה תקיפה בה תקף נהג אוטובוס של חברת אפיקים אברך שרק העיר לנהג על נסיעתו הפרועה, בתוכנית 'הפוך על הפוך' הוא תיאר לרב משה בן לולו את התקיפה המזעזעת • האזינו

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אברך חיכה לאוטובוס שבוע שעבר בסביבות השעה 20:00 בערב במושב יסודות לקו 454 של חברת אפיקים בדרכו לאשדוד, ומשום מה הנהג נסע בפראות וכשנעצר הנוסע העיר לו על התנהגותו, או אז הנהג תקף אותו והיכה אותו.

    שמוליק אייזנשטט תושב יסודות שהיה עד ראיה לתקיפה ותיאר אותה בתוכנית 'הפוך על הפוך' לרב משה בן לולו ואומר כי התקיפה היתה ממחשבת ומזעזעת.

    בהפקת התוכנית ביקשו ממזכירות היישוב את תגובתם מדוע הם לא מוציאים את הסרטון בו נראה הנהג מכה את הנוסע ללא צדק, וזו לשונה: "האברך חצה עם אשתו עם עגלת תינוק במעבר חציה האוטובוס הגיע בנסיעה פראית וסיכן את האברך. כתגובה האברך דפק לו על הדלת, בסרטון רואים את הנהג עוצר כ-50 מטר לאחר הצומת ממתין לאברך. וכשהאברך הלך לכיוון שונה הנהג ירד מהאוטובוס והלך לכיוונו של האברך כ-30 מטר מהאוטובוס, שם התפתח ויכוח ביניהם ואז הנהג תקף את האברך הפילו על הכביש והפליא בו את אגרופיו כשהאברך כל העת מתגונן בלבד, המשטרה יצרה קשר והעברנו לה את הסרטון, איננו רוצים לפגוע בחקירה לכן אנו לא יכולים לפרסם את הסרטון כעת".

    מחברת 'אפיקים' לא נמסרה תגובה עד לרגע זה.

    האזינו:



    0 תגובות