נתניהו בהצהרה דרמטית: "אחיל את הריבונות בבקעת הירדן"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו בהצהרה דרמטית: "אחיל את הריבונות בבקעת הירדן"

    "לא היתה לנו הזדמנות כזו מאז מלחמת ששת הימים וספק אם תהיה הזדמנות נוספת בחמישים השנים הבאות", כך סיים ראש הממשלה את הצהרתו הדרמטית על החלת הריבונות לאחר הקמת הממשלה ב"בקעת הירדן וצפון ים המלח". לאחר שיציג הנשיא טראמפ את תוכניתו אביא להחלת הריבונות כל כל היישובים ביו"ש, הבטיח ראה"מ

    ראש הממשלה בהצהרתו המיוחדת צילום: צילומסך
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז על תוכניתו להחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן וצפון ים-המלח. ראש הממשלה הסביר את דבריו שבעת הזאת מול הנשיא טראמפ מדובר בצעד היסטורי וחד פעמי שבהמשכו תביא ממשלת ישראל להחלת הריבונות על כל שטחי יו"ש בתיאום מלא עם הממשל האמריקני.

    ראש הממשלה פתח את הצהרתו והתייחס לימים הספורים שנותרו לבחירות ואמר, "כי בסבירות גבוהה הנשיא טראמפ יציב את תוכניתו המדינית לסיום הסכסוך הישראלי-ערבי. לכן זאת תהיה הזדמנות חד פעמית היסטורית חסרת תקדים, להביא להחלת הריבונות הישראלית על כל היישובים היהודיים בשטחי יו"ש".

    עוד הוסיף נתניהו, "כי בניגודלגנץ ולפיד שאמרו שייעקו 90 אלף תושבים ויש ליישם את לקחי ההתנתקות, אצלי אף יהודי לא ייעקר" הכריז נתניהו.

    השאלה היא מי ינהל את המו"מ מול הנשיא טראמפ לפיד או אני עם הניסיון והיחסים האישיים שלי איתו ועם רבים ממנהיגי העולם". את העיתוי הסביר נתניהו, "אני מבקש מכם את המנדט להחיל את הריבונות הישראלית על כל היישובים הישראליים לאחר הצגת תוכנית הנשיא ובתיאום מולו, לזה אני אחכה לאחר הכרזת התוכנית".

    וכאן "אבל יש מקום אחד שאני יכול להחיל אתצ הריבונות כבר לאחר הקמת הממשלה הבאה וזה בקעת הירדן וצפון ים-המלח. זה יהיה הצעד הראשון לאחר שאקבל את אמונכם".

    ולמה דווקא בקעת הירדן הסביר נתניהו: "זהו קיר המגן המזרחי של ישראל זה חגורת ביטחון חשובה מאין כמותה. צה"ל צריך לשבת בכל בקעת הירדן במובן הרחב של המילה. ובשביל שצה"ל יישב שם תמיד אנחנו צריכים להחיל את הריבונות על כל השטח".

    נתניהו הזכיר את מעשיו בגבולות אחרים, "כפי שקיבעתי את הגבול מול סיני וכפי שקיבעתי את אחיזתינו ברמת הגולן, כך אני מבקש לעשות מול בקעת הירדן. את מה שאני מציג אני מצטט את דברי בכירי מערכת הביטחון שהשטח מעניק ביטחון לישראל".

    photo_2019-09-10_18-36-03



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה דרמטי בזה??????????????????????????

    2. 1

      האחד והיחיד קינג ביבי