'ספר המוסר' של אברימי רוט • האזינו

    דוד קליגר No Comments on 'ספר המוסר' של אברימי רוט • האזינו

    לאברימי רוט לא יצא עדיין לכתוב ספר מוסר, אך במקום זאת הוא מגיש שיר חדש 'שמע ישראל' אותו הוא מקדיש לעילוי נשמת אביו ז"ל ולקראת היארצייט, רוט מספר שאביו היה אומר שבאלול צריך ללמוד הרבה מוסר ובשבילו שיר טוב של רוזנבלט הוא גם מוסר • האזינו

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    וכך כותב אברימי על השיר:
    אז נכון שאנחנו נוהגים לזכור את הנפטרים בלימוד משניות ומעשים טובים, ולא בשירים, ובטח עולה בליבכם השאלה וכי ביום הזיכרון לאביו הוא בוחר להוציא שיר חדש?

    תרשו לי לשתף אתכם במשהו אישי:
    אבי ז"ל היה אדם רגשן מאין כמוהו, כששמע שיר בעל משמעות רגשית הן במילים והן במנגינה הוא היה יושב ומזיל דמעות ללא הרף, אבי ז"ל אמר לי יותר מפעם – "בחודש אלול נוהגים ללמוד יותר בספרי מוסר, בשבילי לשמוע את יוסל'ה רוזנבלט זה גם ספר מוסר", בשבילו שיר טוב היה תפילה ממש ומעורר אותו לתשובה.

    עוד לא יצא לי לכתוב ספר מוסר, אך לשמח ולרגש יהודים אני ב"ה משתדל, וכשיש לי שיר טוב מלא באמת ורגש באמתחתי אני מרגיש צורך עז להוציא אותו דווקא ביום היארצייט של אבי ז"ל, זו סגירת מעגל עבורי כל שנה מחדש.

    כאמור משיר טוב בעל משמעות ורגש ניתן להתחזק ולהתקרב לקב"ה, ואם יש מישהו שבאמת מתקרב לקב"ה או מתחזק ע"י השיר הזה יהא זה לעילוי נשמת אבי מורי ר' לוי בן ר' הלל ת.נ.צ.ב.ה.

    קרדיטים:
    לחן: דודי רוט
    עיבוד: חבר המשפחה כמו אח – ישי זולברג
    מיקס ומאסטרינג: יענקי כהן
    קליפ מילים: דסי זיסמן



    0 תגובות