יו"ר הכנסת: "לו הייתי במקום נתניהו הייתי מגיב בצעד פיזי כנגד עודה"

    אסתי פלד 1 Comment on יו"ר הכנסת: "לו הייתי במקום נתניהו הייתי מגיב בצעד פיזי כנגד עודה"

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס להסתה מבית ליברמן: "לצערי הרב יש בקרב עולי בריה"מ קהל שקל להסית אותו, הוא לא מעורה במה שבאמת קורה" | ירי הרקטות לאשדוד: "נתניהו נהג באחריות ובקור רוח. לו ראה"מ לא היה מתפנה והיה נשאר בגלל רוח בחירות, הייתי מבקר אותו בצורה חריפה" | האזינו

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לירי הרקטות לאשדוד בזמן נאום ראש הממשלה בעיר, "ראש הממשלה לא נכנס לפאניקה אלה ביקש מהציבור להתפנות בשקט וברוגע. אח"כ הוא חזר והמשיך לנאום. אם ראש הממשלה היה נשאר ומתעלם מההוראות היו לי טענות קשות נגד ראש הממשלה שהיה מסכן אזרחים בגלל רוח בחירות".

    על התקרית המכוערת מצד איימן עודה במליאת הכנסת היום: "שראיתי את המעשה של איימן עודה, שבעיני זה נראה צעד מאיים פיזית כלפי ראש הממשלה, ראיתי את נתניהו מגיב בקור רוח". אדלשטיין הוסיף "אם הייתי במקומו, נראה לי שהייתי מגיב בדחיפה או בצעד פיזי. זה היה מאיים ומגעיל".

    .

    על ההסתה של המגזר הרוסי כנגד החרדי, אומר אדלשטיין, "לצערי הרב יש בקרב עולי בריה"מ קהל שקל להסית אותו, הוא לא מעורה במה שבאמת קורה, ולצערי גם מנותק מהמוסרת, וזה מה שליברמן מנצל".

    הקמת הממשלה הבאה רק עם הימין והחרדים: "המטרה היא להקים ממשלה רק אם השותפות הטבעיות של הליכוד. אם לא נצליח, אני לא יודע מה יקרה. אין לאף אחד תוכניות מה יקרה באותו היום. הליכוד מאוחד סביב נתניהו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ככה לימדו אותך ברוסיה.,? אם היית נוגע בו,היית על כיסא גלגלים.יו"ר הכנסת עלאכ פושע מושחת לקקן תחת.