שר החוץ: "תהיה מערכה בעזה שבמהלכה תושמד מנהיגות הארגון"

    אסתי פלד No Comments on שר החוץ: "תהיה מערכה בעזה שבמהלכה תושמד מנהיגות הארגון"

    שר החוץ ישראל כץ בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' התייחס למערכה הבאה מול עזה: "זה יהיה בקרוב, מנהיגות הארגון תושמד וכוחו הצבאי יחטוף מכה אנושה", כץ הוסיף כי מייד לאחר המערכה יש באמתחתו תוכנית מסודרת ליום שאחרי "ההיפרדות מעזה" | על מסע ההסתה של ליברמן: "מפלגות באירופה לא היו מעיזות לעשות קמפיין דומה" | האזינו

    צילום: פלאש90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ ישראל כץ התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס ללעג בכחול לבן על פינוי ראה"ב בזמן האזעקות: "זה מגוחך, בני גנץ שהיה רמטכ"ל ב'צוק איתן' כאשר צה"ל היה בתוך עזה הוא המליץ לא להתקדם. גם שגבי אשכנזי היה רמטכ"ל בעופרת יצוקה וצה"ל התקדם והגיע לפאתי בית החולים 'שיפא' בעזה, והיה צריך להחליט אם להתקדם וללחוץ את הנהגת החמאס הוא עצר בניגוד לדעתו של אולמרט".

    כץ הסביר את המהלכים הבאים מול חמאס, "היום איראן מנסה להפוך את עזה לשלוחה דרומית שלה כמו חיזבאללה. לכן ברור שתהיה בסוף מערכה ומנהיגות חמאס תוכה ותושמד. אנחנו רוצים לעשות תוכנית היפרדות ולהבדיל בין המערך הצבאי לאזרחי ולבנות נמל בעזה".

    סיפוח בקעת הירדן: "זה בדיוק הזמן. 8 שנים נתניהו בלם מול ממשל אמריקני ניסיונות שונים לפרק את היישובים וצעדים שונים. בינתיים עד עכשיו השגרירות הועברה, הכרה ברמת הגולן. והיציאה מהסכם הגרעין של איראן בניגוד לגופי מודיעין אמריקנים".

    מפלגות באירופה לא מעיזות לעשות קמפיין כמו של ליברמן אומר כץ, "הקמפיין של ליברמן אנטישמי. אם מפלגה באירופה הייתה עושה קמפיין נגד יהודים היינו זועקים שזו אנטישמיות לשמה, הוא מתנהג כמו פריץ. הוא מבין שכבר אין קהל רוסי גדול שהולך אחריו אז הוא משתולל עם הסתה פרועה כזו".

    על המעשה המכוער של עודה כנגד ראש הממשלה: "איימן עודה העיז לעשות את האקט הזה לראש הממשלה כי הוא כבר מרגיש חלק ממשלת גנץ, הם נותנים לו את הגיבוי".

    על עניין ממשלת האחדות מסביר כץ זה בכלל מסע ערפל לממשלה עם ערבים: "המאזינים שלכם יודעים לפלפל בגמרא הם בטוח יבינו למה גנץ מדבר על הקמת ממשלה חילונית עם הליכוד. הכל נועד כדי לטשטש את החיבור שלהם עם המפלגות הערביות. הם לא יכולים להודות שהם יקימו איתם גוש חוסם, וכדי לברוח מהעיסוק בזה הם מכוונים על הליכוד. אין מצב שמישהו בליכוד ישב עם גנץ".



    0 תגובות