דרעי בכנס ש"ס: "הולכים למשאל עם על המדינה היהודית"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי בכנס ש"ס: "הולכים למשאל עם על המדינה היהודית"

    בכנס האלפים של רבני הקהילות של ש"ס בחולון, תמצת יו"ר ש"ס את הבחירות הקרובות, "כל אחד יצביע האם הוא בעד השבת או נגד השבת, האם הוא בעד חינוך ליהדות וערכים או שהוא נגד ומבחינתו הכל זה הדתה", אמר דרעי והבהיר, " אנחנו הולכים למשאל עם אחרי שכל המסכות הוסרו, ובפעם הראשונה האופי והצביון של מדינת ישראל ניצבים לפני הכרעה גורלית שלא הייתה כמותה בהיסטוריה היהודית"

    צילום: פלאש90
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכנס הבחירות המרכזי של תנועת ש"ס שנערך הערב (רביעי) בחולון בהשתתפות מועצת חכמי התורה, רבני ערים וקהילות אמר יו"ר המפלגה הרב אריה דרעי: "בפעם הראשונה מאז קום המדינה, מדינת ישראל תלך למשאל עם. כמו בבריטניה על הברקזיט, כמו בספרד ובעוד מדינות- עכשיו בפעם הראשונה גם בישראל. אזרחי ישראל יצטרכו לבחור בין מדינה יהודית למדינה חילונית. כולנו נלך אל הקלפי ונצטרך לבחור האם אנחנו בעד היהדות והמסורת או נגד היהדות והמסורת".

    עוד הוסיף דרעי: "כל אחד יצביע האם הוא בעד השבת או נגד השבת, האם הוא בעד חינוך ליהדות וערכים או שהוא נגד ומבחינתו הכל זה הדתה. אנחנו הולכים למשאל עם אחרי שכל המסכות הוסרו, ובפעם הראשונה האופי והצביון של מדינת ישראל ניצבים לפני הכרעה גורלית שלא הייתה כמותה בהיסטוריה היהודית. אם חלילה המפלגות האנטי-דתיות ינצחו, וש"ס ושאר המפלגות הדתיות יפסידו, זו תהיה בכייה לדורות".

    דרעי הוסיף: "אני מודאג מאוד הערב. לפי כל הסקרים כרגע אין לגוש הימין 61 מנדטים, ולכן *בצער גדול אני אומר לכם שאנחנו הולכים להקמת ממשלה חילונית של ביבי נתניהו יחד עם בני גנץ, יאיר לפיד וליברמן.*

    "אני יודע שביבי היה מעדיף להקים איתנו ממשלה, כי אנחנו נאמנים לו יותר מהחברים בליכוד, אבל אם ש"ס לא תהיה מספיק חזקה וגדולה, הוא יכנע לסחטנות של ליברמן ויקים איתו ועם כחול לבן ממשלה נקיה מיהדות ונקיה מדתיים. שומרי המסורת והיהדות- אאוט, אוכלי החזיר ורומסי השבת- אין".

    לדברי דרעי: "בדרך לכאן עברתי וראיתי את השלטים של בני גנץ ויאיר לפיד עם הכותרת של ממשלה חילונית. אני רוצה לומר לך בני גנץ משהו אישי . החלטת לזרוק את שומרי המסורת והיהדות מתחת לגלגלי אוטובוס ההסתה של לפיד וליברמן בשביל לקושש כמה מנדטים.
    ההיסטוריה היהודית לא תשכח את הקרע והשסע שגרמת, שהביאו למערכת נוראית של פילוג ושנאה שלא היתה מאז קום המדינה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צודק.אריה דארעי אוהבים אותףך