אוחנה: "מערכת בתי המשפט תידרש לטיפול שורש שתשיב את האמון"

    אסתי פלד 2 Comment on אוחנה: "מערכת בתי המשפט תידרש לטיפול שורש שתשיב את האמון"

    שר המשפטים אמיר אוחנה בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מתייחס לחוק המצלמות, "מה שהיה חשוב זה שהחוק עלה בניגוד לדעת היועץ המשפטי לממשלה" | על ממשלת ימין: "יש לנו אפשרות להגיע ל-61 מנדטים ללא ליברמן" | הפוליטזציה של מערכת בתי המשפט: "השופט הענק לנדאו התריע על כך ואכן אמון הציבור יורד כל הזמן" | האזינו

    צילום: Hillel Maeir/Flash90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשפטים אמיר אוחנה התראיין הערב (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס להפלת חוק המצלמות והתנגדות היועמ"ש: "קרה דבר חסר תקדים. בפעם הראשונה ממשלת ישראל הצביע בעד הצעת חוק ממשלתי חרף התנגדות היועץ המשפטי לממשלה הגיע זמן שנגיד מי מושל כאן ומי מחליט את החלטות החשובות במדינת ישראל ?הציבור באמצעות נבחריו או היועצים המשפטיים".

    אוחנה לא מתרשם מכוהנת שקד, "ההשתוללות של היועצים המשפטיים החלו לפני איילת שקד וזה לא הסתיים גם אחריה" אוחנה קןרא לטיפול עמוק, "צריך לעשות טיפול שורש. להחזיר אותו לתקופת השופט הענק לנדאו. הוא אמר שאת המחיר של הפוליטזציה של בית המשפט בירידת אמון הציבור. ולא רק שלא נשמעו לו אלה הגבירו את האקטביזם השיפוטי".

    עוד הוסיף אוחנה: "הרשות היחידה שלא נבחרה על ידי הציבור לא נותנת ולא משלמת את המחיר בפני הציבור. אם אנחנו טעינו אפשר להחליף אותנו בקלפי לא אותם".

    שהאני מאמין של אוחנה, "השינוי של בית המשפט מלווה אותי מאז לימודי המשפטים. האמון במערכת במשפט נמצאת תמיד בירידה ואני רוצה לתקן את זה. כל אבירי שלטון החוק שמגנים עליה רק הורסים אותה".

    במקרה שלא יהיה 61 לימין אומר אוחנה, "אני נזהר לנבא, יש אפשרות להגיע ל-61 ללא ליברמן. מפלגה אחת הורדנו מהתמודדות. עוצמה יהודית לא מתקרבים לאחוז החסימה. יש רק סקר אחד שנותן להם. אבל לא שווה לקחת את הסיכון הזה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בושה שאתה שר המשפטים אני מסרב לעמוד בבית משפט שאתה אמור על המערכת. המדינה אבדה את הראש. מי שדבק במדינה יהודית ומחקק חוקים לכך צריך להתנהג לפי הדת היהודית. בושה לכנסת

    2. 1

      אוחנה צודק.טיפול שורש עם שתלים במקום שינייים רקובות שמאלניות.