48 שעות לפני: מפלגת 'נעם' פורשת

    ישראל רובין 2 Comment on 48 שעות לפני: מפלגת 'נעם' פורשת

    יומיים בלבד לפתיחת הקלפיות, מפלגת 'נעם' מבית ישיבת הר המור, הודיעה כי תפרוש ולא תתמודד | בימין מברכים על ההחלטה

    כרזת בחירות של נועם צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר קמפיין ארוך בחודשים האחרונים ומצע שקרא לחיזוק שמירת הדת והמסורת בישראל, מפלגת 'נועם' מבית ישיבת הר המור בראשותו של הגאון הרב צבי טאו, הודיעה כי תפרוש מהתמודדותה לכנסת ה-22.

    מפלגת 'נועם' שסיסמתה "עם נורמלי בארצנו", התעקשה להתמודד בבחירות לכנסת ה-22 כמעט עד הישורת האחרונה למרות אחוז החסימה הגבוה ועל אף שסיכוייה לצלוח אותו ולהיכנס לכנסת היו על פי כל הסקרים – אפסיים, אך במפלגת 'נועם' כאמור, התעקשו להתמודד עד כה במירוץ.

    הרב דרור אריה, יו"ר המפלגה אמר: "אין ספק כי זו הצלחה אדירה, הצלחנו בסיעתא דשמיא, להביא לקדמת סדר היום את הסיפור שכולם מנסים להשתיק ולהעלים. הצלחנו באמצעות אלפי מתנדבים, לחשוף בפני עם ישראל את הנסיון של גורמים זרים להשתלט על המדינה ולפרק את ערכי היסוד שלנו כעם וכמדינה".

    "הקילומטרז' שעשינו בחודשיים הוא לא פחות ממדהים, מפלגה חדשה שאיש לא הכיר הפכה לאחת המפלגות המדוברות ביותר במערכת הבחירות. ומה שיותר מדהים היא העובדה, שעל אף שהעזנו לומר את האמת שכולם פוחדים לומר, המסרים שלנו גרפו את תמיכתם של מאות אלפים".

    מועמד המפלגה במקום השני, עו"ד אלדד רבינוביץ', אמר: "יש לנו אמונה גדולה בדרך, אך הזמן הקצר שעמד לרשותנו, לא הותיר לנו אפשרות לשכנע את התומכים והמתלבטים ביכולת של המפלגה לעבור את אחוז החסימה והמשימה הזו עוברת לבחירות הבאות".

    מפלגת נועם הודיעה כי תערוך היום (ראשון) בשעה 16:00 אחר הצהריים כינוס פעילים גדול במלון רמדה בירושלים בהשתתפות ראשי המפלגה ורבני המפלגה אשר צפויים למסור הצהרות במקום.

    בנוסף, ימסרו במקום הצהרה בדבר המשך פעילותה הפוליטי של המפלגה. יצוין כי במפלגה לא הודיעו על העברת תמיכתם לרשימה אחרת אך בעבר, תמכו במפלגה במפלגות ש"ס ויהדות התורה.

    בגוש הימין בירכו על החלטת מפלגת "נועם" ואמרו כי זהו צעד נבון בדרך להקמת ממשלת ימין.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חבל שגם עכשיו הם ממשיכים בהחרמת התקשורת ואומרים רק בפרטי להצביע בעד עוצמה יהודית (בן גביר)

    2. 1

      לא בסדר מראשי נועם ז"ל שממשיכים להחרים את התקשורת, ורק בפרטי אומרים להצביע עוצמה יהודית.