ארוחת-העשר השנה הולכת להיראות אחרת

    עפר גדנקן No Comments on ארוחת-העשר השנה הולכת להיראות אחרת

    כריכים טעימים, מזינים וביתיים לגן ולבית הספר עם מגוון סלטי אחלה

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חזרנו לשגרה הברוכה, ואיתה הכנת הכריכים היומית לגן ולבית הספר.

    אין ספק שמשימת הכנת הכריכים, הופכת ליותר ויותר מורכבת עם הזמן – הטעם מתפתח, המודעות עולה, וקיים צורך להעניק לילדים כריך מושקע ומזין. מגוון הסלטים של אחלה יחסכו לכם זמן ומאמץ בבקרים העמוסים ויוסיפו צבעוניות, טריות וטעם אהוב של בית לכל כריך, וכל זאת באיכות הבלתי מתפשרת של סלטי אחלה.

    סלטי אחלה אהובים על המשפחה החרדית, בזכות טעם מעולה, טריות, איכות ומגוון. סלטי אחלה עשויים מחומרי גלם איכותיים ומובחרים בלבד, תוך הקפדה כשרותית מלאה של בד"ץ שארית ישראל, כך שכריך מלא בכל טוב אחלה, יהפוך את ארוחת עשר, לארוחה מפנקת במיוחד, ממש כמו בבית.

    כמה רעיונות מעולים לכריכים מזינים מאת סלטי אחלה:

    כריך עם חומוס וחביתה: מחממים מעט שמן במחבת ומטגנים חביתה, מורחים סלט חומוס אחלה על 2 פרוסות לחם מלא, מוסיפים את החביתה ומעטרים בפרוסות עגבניות שרי ועלי בזיליקום טריים. כריך מזין וטעים בכלום זמן ומאמץ.

    כריך בוקר עם טחינה וסלט פלפלים קלויים: חוצים לחמנייה לשניים ומורחים סלט פלפלים קלויים על חצי אחד וטחינה על החצי השני. מפזרים פרוסות עגבנייה וזיתים ומניחים מעל הכל ביצת עין. אם נמאס לכם מחביתה פשוטה בכריך, אפשר בקלות לשדרג אותו למשהו יותר מעניין בעזרת ביצת עין. זה עדיין פשוט להכנה, מהיר ונוח, אבל הביס הופך ליותר עסיסי, טעים ומושקע.

    כריך קציצות טונה וסלט מטבוחה: מערבבים בקערה טונה מסוננת מ-3 קופסאות, בצל קצוץ, פטרוזיליה, 2 ביצים ופירורי לחם. מצפים בפירורי לחם ומטגנים להזהבה. מגישים בלחמנייה עם סלט מטבוחה ועלי כוסברה.

    בברכת שנת לימודים פורה ומוצלחת!



    0 תגובות