כמו חדר מלחמה: ראשי מטות ש"ס ויהדות התורה בריאיון מיוחד

    אסתי פלד No Comments on כמו חדר מלחמה: ראשי מטות ש"ס ויהדות התורה בריאיון מיוחד

    "נשק יום הדין שלנו הוא המערכת של מטה מועצת החסידויות, שיודע לנטר באון-ליין מה מצב ההצבעה בכל חסידות" כך אומר יעקב איזק, ממטה יום הבחירות של 'יהדות התורה' בריאיון ל'מהדורה המרכזית' | יעקב ביכלר מש"ס: "במפלגה החלו להתכונן כבר מאז ההכרזה על הליכה לבחירות. אנשים לא ישנים כבר כמה ימים. אנחנו בכוננות שיא לקראת פתיחת הקלפיות" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי מטות יום הבחירות בריאיון מיוחד הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. יעקב ביכלר ממנהלי מטה יום הבחירות מספר על המטה המקצועי שכבר מוכן לפעילות: "בש"ס כבר התכוננו מהכרזת הבחירות החוזרות. את כל הכוח משקיעים ביום הבחירות. המערכות הממוחשבות כבר עברו סימולוציות לבדיקה שיעבדו בזמן אמת. יש עוצר יציאות אין שינה ואין מנוחה כולם בכוננות שיא לקראת מחר".

    יעקב איזק ממטה יהדות התורה סיפר על ההתארגנות: "כולם נפגשו היום. בדקנו את כל כלי התקשורת שהם עובדים. יש את מטה של מועצת הקהילות, שזה נשק יום הדין שמראה כל חסידות כמה הצביעה. יש אפליקציה לפאלפונים הכשרים שמעדכנים מהקלפיות און-ליין. לכל חסידות יש שתי נציגים אחד בשטח ואחד במוקד המרכזי. חסידות גור הודיעה כי עד השעה 2 כולם יצביעו".



    0 תגובות