ממשיכים להסית: "נתניהו מקים ממשלת ליצמן"

    ישראל רובין 1 Comment on ממשיכים להסית: "נתניהו מקים ממשלת ליצמן"

    ראשי מפלגת "כחול לבן" גנץ ולפיד הלכו הבוקר (שלישי) לממש את זכותם הדמוקרטית ולא פספסו את ההזדמנות להמשיך בקמפיין ההסתה

    גנץ צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי מפלגת "כחול לבן" המועמדים לראשות הממשלה (ברוטציה) בני גנץ ויאיר לפיד הלכו הבוקר (שלישי) לממש את זכותם הדמוקרטית ולא פיספסו את ההזדמנות להמשיך בקמפיין ההסתה.

    יאיר לפיד שהצביע בקלפי סמוך לביתו צפון בתל אביב, אמר לאחר ההצבעה: "זו שעת חירום לדמוקרטיה – צאו מהבית. אנחנו מקבלים דיווחים מכל הארץ שביבי מצליח להוציא את האנשים שלו מהבית. הייתי רוצה לעמוד פה עכשיו ולהגיד יום חג לדמוקרטיה, אבל זה לא יום חג לדמוקרטיה. זו שעת החירום של הדמוקרטיה. אם לביבי יהיה מנדט אחד יותר תוקם פה שוב ממשלה עם סמוטריץ', ליצמן ובן גביר של סחטנות וגזענות." אמר לפיד בהסתה מכוונת כנגד הציבור החרדי.

    גם יו"ר "כחול לבן" בני גנץ הצביע הבוקר יחד עם רעיתו בקלפי בראש העין ולאחר מכן אמר: "אנחנו שמחים לפתוח את הבוקר במהלך מאד חשוב לדמוקרטיה הישראלית. אני קורא לכל אזרחי ישראל ללכת ולהצביע לפי צו מצפונם." "אני ממליץ לכם להצביע כחול לבן, אבל מכבד כל החלטה" אמר גנץ.

    עוד הוסיף כי "חשוב מאד שכולם יממשו את זכותם שהיא חובה אזרחית מהמעלה הראשונה. אנחנו מצביעים לשינוי היום, אנחנו נצליח להביא תקווה, ללא שחיתות, ללא קיצוניות, כולם ביחד. שיהיה לנו יום מוצלח בכל הארץ".

    לאחר מכן הגיע גנץ לחמ"ל יום הבחירות והתעדכן אודות ההיערכות, אירועים חריגים ונתוני ההצבעה. גנץ אמר לנוכחים כי אחוזי ההצבעה באזורי ההצבעה של כחול לבן נמוכים והורה לתגבר את ההמרצות ופעילות השטח.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מחר ראש הממשלה בני גנץ וסגנו מ"מ ר"מ יאיר לפיד שר החוץ רוצים להעביר את חוק איסור לימוד תורה
      מי להשם אלי רק מפלגות חרדיות ג שס