כחול לבן קראו לליכוד להדיח את נתניהו ולהמליך את גנץ: ראה"מ: "מאוכזב"

    איתי גדסי No Comments on כחול לבן קראו לליכוד להדיח את נתניהו ולהמליך את גנץ: ראה"מ: "מאוכזב"

    לאחר קריאת נשיא המדינה ראובן ריבלין להקים ממשלת אחדות וקריאתו של ראה"מ, לאור חוסר ההכרעה בבחירות. בכחול לבן הגיבו לדרישת נתניהו וביקשו מהליכוד להדיח את נתניהו ולהקים אתם ממשלת אחדות בראשות גנץ. נתניהו: "הופתעתי והתאכזבתי מכך שנכון לעכשיו בני גנץ עדיין מסרב להיענות לקריאתי להיפגש"

    עת לאחדות | נתניהו וגנץ צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהקים את בלוק הימין בראשותו עם 56 מנדטים. ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא היום (חמישי) לבני גנץ במהלך נאומו באזכרה לנשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ז"ל, לבוא ולהקים ממשלת אחדות לאומית לאחר חוסר ההכרעה בבחירות. נתניהו הוסיף כי יפגש עם גנץ בכל זמן ועת שירצה בארבע עיניים.

    בכחול לבן ממשיכים להתבצר בעמדותיהם וקוראים לליכוד לפגוע בהליך הדמוקרטי במפלגתם ולהדיח את ראש הממשלה מראשות הליכוד ואז יצטרפו לממשלת אחדות בראשות בני גנץ.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לבקשה: "הופתעתי והתאכזבתי מכך שנכון לעכשיו בני גנץ עדיין מסרב להיענות לקריאתי להיפגש. הנשיא קרא לאחדות, ובלי פגישה בין שני ראשי המפלגות הגדולות אי אפשר להקים ממשלת אחדות".

    עוד הוסיף נתניהו: "מדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות רחבה ככל האפשר – לא לבחירות חוזרות ובוודאי שלא לממשלה שנשענת על מפלגות אנטי-ציוניות. גנץ, הצעתי לפגישה בינינו בעינה עומדת. זה מה שהציבור מצפה מאיתנו".



    0 תגובות