ח"כ קרעי: "בימין היו בטוחים שנתניהו מנצח ונמנעו מלהצביע"

    איתי גדסי 4 Comment on ח"כ קרעי: "בימין היו בטוחים שנתניהו מנצח ונמנעו מלהצביע"

    חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי אומר כי יתכן והערבים יצאו להצביע בהמוניהם בשל סערת חוק המצלמות | וגם: "בימין היו בטוחים שנתניהו מנצח"

    שלמה קרעי צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תשע"ט. חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" ב"קול חי" והתייחס לעליה בשיעורי ההצבעה במגזר הערבי. "תוצאת הבחירות – בגלל ההתעוררות במגזר הערבי כתוצאה מקריאת הרשות הפלשתינית להצביע", אמר קרעי.

    עם זאת, לא שלל ח"כ קרעי את האפשרות שהעליה בשיעורי ההצבעה באה על רקע סערת חוק המצלמות: "יתכן והעליה בשיעורי ההצבעה נבעה גם בגלל קמפיין המצלמות", אמר.

    על הירידה באחוזי ההצבעה בימין, אמר: "בימין אנשים היו בטוחים שנתניהו מנצח, ונמנעו מלבוא להצביע. נפיק לקחים על התנהלות ביום הבחירות".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ד"ר נכבד לא הגיע הזמן שתפסיקו לשקר לעצמכם? למה לא תפנימו שעשר שנות שלטונו ובעיקר הארבע האחרונות הביאו ליכודניקים רביל למאוס בביבי, במשפחה שלו שלא חדלה לדחוף את אפה לכל מקום. למאוס בשנאה וההפרדה שהפיץ סביבו, בשקרים הגסים שלו, בהתהדרות בבטחוניזם ללא שום ביטוי מוחשי, כשהפן היחידי שבאמת משיג השגים ואינו פונקציה של החלטותיו אלא כורח שכל ראש ממשלה היה מפעיל, אבל תוך זלסול בבטחון המדינה מנוצל על ידו לצרכיו הוא, תפנימו הוא פשוט נמאס.

    2. 3

      כמדומני,תוצאות הבחירות מדברות בעד עצמן. לכן, מר קרעי, אתה וחבריך נדרשים לגלות שמץ של צניעות וענווה.כל השמצותיכם, השתלחויותיכם ושחצנותכם המאיסו אותכם על שכבות נרחבות ונכבדות בציבור, במיוחד הציבור הדתי לאומי השפוי.

    3. 1

      ואולי הסיבה האמיתית היא שהבוחרים מאסו בהתנהלותו של נתניהו הן במישור האישי, והן במישור הציבורי.