דרעי: "יש עוד הרבה אפשרויות חוץ מבחירות נוספות – חכו ותראו"

    איתי גדסי 2 Comment on דרעי: "יש עוד הרבה אפשרויות חוץ מבחירות נוספות – חכו ותראו"

    לאחר שמועות רבות שרצו בין פרשני השמאל, דרעי מתייצב מול המצלמות ומכריז: "אני יזמתי את הבלוק". עוד הוסיף דרעי כי ש"ס תלך עם נתניהו עד הסוף. דרעי ביקר בחריפות את כחול לבן שמעדיפים לדבר עם תומכי טרור ולא עם ראש ממשלת ישראל

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרכבת קואליציה: יו"ר ש"ס השר דרעי התייחס היום (ראשון) למלאכת הרכבת הממשלה לאור הניצחון של הימין אך מנגד התעקשותו של ליברמן לא להצטרף לממשלת ימין. השר דרעי נשא דברים בפתח סיעת ש"ס: "אני שומע מאז הבחירות כמראה משאלות לב בשמאל, בכחול לבן ששס תעזוב את נתניהו ותעבור לשמאל. שומע גם קופלימנטים עלי שאני בחור חכם וכו. גם מביאים ראיה שלא השתתפתי במפגש הימין. זה לא נכון. אני יזמתי את הבלוק".

    דרעי הוסיף, "צר לי לאכזב את כולם. שס תמשיך להיות בצד של נתניהו. נקודה". הבהיר דרעי נחרצות.

    דרעי התייחס לתנאים שהציבו ליברמן ולפיד בנושאי דת ומדינה: "אנחנו לא נוותר על העקרונות שלנו, על השבת, המסורת, היהדות, ההתיישבות ועוד. מי שפסל אותנו וניסה להוריד כל זיקה יהודית זה לא אנחנו. אנחנו נעשה הכל כדי שישמור על הצביון היהודי של המדינה".

    דרעי התייחס לאחדות בין המחנות: "המשלחת של שס שתהיה היום אצל הנשיא תמליץ על נתניהו" והוסיף, "בערב הרחמים והסליחות אני קורא לפיוס ואחדות. אני קורא לבני גנץ, ראש הממשלה קרא לך לשבת בארבע עיניים. חבל שלא הסכמת. עוד לא מאוחר. הוא מייצג אותנו. אתה עוד יכול לעשות זאת. העם רוצה את זה".

    דרעי הזכיר את הקמפיין החיובי והיהודי שערכה המפלגה, "שס למרות מערכת בחירות של הסתה הצליחה בקמפיין מאד יהודי ורגוע. בזמנו היתה תכנית של ארץ נהדרת שאני זוכר בזמנו שפגעו ברב עובדיה זצ״ל. והפעם הם עדו שיר שבט אחים ואחיות והיחידי שלא מופיע שם זה אריה דרעי כי הם לא מצאו משהו שלילי שאמרנו".

    על הניצחון הדרמטי בבחירות אמר דרעי, "העליה הגדולה של למעלה משבעים אלף איש הם אנשים שלא בהכרח דתיים אבל הם רוצים מדינה יהודית ורוצים לעזור למוחלשים. אתם תראו ששס זה הבית החם שלכם. יש עוד הרבה אפשריות מעבר לבחירות שלישיות. תחכו ותראו".

    דרעי התייחס למו"מ המשותף שמייצג את הימין והחרדים, "אנחנו חתמנו הסכם עם נתניהו והוא ינהל את המו"מ על סמך הסטטוס קוו וחוק הגיוס על פי שסוכם בסוף. אנחנו הולכים רק על נתניהו ומחפשים את המכנה המשותף. לצערי גנץ מסרב לדבר על נתניהו, כנראה שתומכי הטרור שנמצאים בתוך המפלגות הערביות יותר כשרים מאיתנו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בכירים איזה בכירים מעניין אולי שפנים קטנים . עוד נסיון של התקשורת לנסות לפרק את האחדות החזקה סביב ראש הממשלה נתניהו