נשיא המדינה לאחר הפגישה הדרמטית: "צעדנו צעד משמעותי"

    איתי גדסי 4 Comment on נשיא המדינה לאחר הפגישה הדרמטית: "צעדנו צעד משמעותי"

    נשיא המדינה כינס בלשכתו לפגישה משולשת את ראש הממשלה נתניהו ויו"ר כחול לבן גנץ. נשיא המדינה אמר לאחר הפגישה: "צעדנו הערב צעד משמעותי, וכעת האתגר הראשון הוא בניית ערוץ שיח ישיר מתוך אמון בין הצדדים"

    הפגישה הדרמטית בבית הנשיא
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (שני) נפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ יחד בלשכת הנשיא. בתחילת המפגש נכח הנשיא בחדר ודן עם השניים על הקמת הממשלה והדרכים לפתור את המשבר הפוליטי שישראל נמצאת בו. לאחר זמן נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יצא מפגישתו עם השניים, והשאיר את השניים לשיחה בארבע עיניים, על מנת שיוכלו הצדדים להמשיך לדון באפשרויות העומדות על הפרק ביניהם.

    הנשיא הדגיש: "צעדנו הערב צעד משמעותי, וכעת האתגר הראשון הוא בניית ערוץ שיח ישיר מתוך אמון בין הצדדים".

    בפגישתם הבהיר הנשיא לשניים כי בתום סבב ההתייעצויות לא קיים מועמד מובהק שזכה לרוב של 61 חברי כנסת להרכבת הממשלה ועל כן מרחב שיקול הדעת השמור לו גדול מתמיד.

    הנשיא הדגיש כי בעיניו המצב הנוכחי בו מכהנת ממשלת מעבר, פוגע פגיעה חמורה באזרחי ישראל, וביכולת שלנו להתמודד עם האתגרים שלפתחינו. עוד אמר הנשיא לשניים כי "העם מצפה מכם למצוא את הפתרון ולמנוע בחירות נוספות, גם במחיר אישי ולפעמים גם אידיאולוגי. זוהי לא העת לחרמות".

    הנשיא הוסיף עוד: "ממשלה משותפת ושיוויונית אפשרית, היא יכולה וצריכה לבטא קולות שונים ומגוונים בחברה". מבית הנשיא נמסר: בהתאם למוסכם בין משתתפי הפגישה לא יפורטו בשלב זה תוכן השיחה והחלופות האפשריות שעלו בה.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      צריך. להתאחד ולא ללכת שוב לבחירות צו השעה וצו העם

    2. 3

      צריך אחוד בין שני הגושים הדגולים