השר הרב פרץ: "ממשלת אחדות זה צו השעה"

    איתי גדסי 1 Comment on השר הרב פרץ: "ממשלת אחדות זה צו השעה"

    שר החינוך ויו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ: "קורא לראש הממשלה נתניהו ולבני גנץ – ממשלת אחדות רחבה זהו צו השעה"

    סמוטריץ והרב פרץ במליאה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס הרמת כוסית לעובדי משרד החינוך התייחס שר החינוך ויו"ר הבית היהודי להתרחשויות הפוליטיות על רקע המו"מ הקואלציוני להרכבת ההמשלה. "החברה הישראלית פצועה ושסועה. אנחנו אחרי 2 מערכות בחירות כלליות ועוד אחת לפני שנה ברשויות המקומיות. הבחירות האלו קרעו וקורעות את החברה הישראלית מבפנים. כואב לי באופן אישי שהשיח במערכת הפוליטית והתקשורתית בישראל הוא שיח של קיטוב. הרי אחים ואחיות אנחנו, *למחרת הבחירות צריך לחזור לחיות יחד. כל המגזרים. כל השבטים. יש אלנוקה, ושמה מדינת ישראל, ואנו סוחבים אותה יחד. לכן גם בחרתי את "ערבות הדדית" כנושא השנתי במערכת החינוך – סולידריות בין השבטים ובין המחנות היא הדבר שהכי נצטרך היום במדינת ישראל. ערבות הדדית היא התרופה".

    עוד הוסיף, "בעוד כמה ימים נעמוד בתפילת ראש השנה, ונאמר את הפסוק מהתפילה המפורסמת "ונתנה תוקף": "וכל באי עולם יעברון לפניך כבני מרון". אנו לא עומדים בתפילה כאנשים פרטיים אלא אנו עומדים כולנו יחד. כאומה וכאנושות. כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו. זהו המסר גם לנו. אנו עומדים יחד, כל אחד ודעתו ותפיסת עולמו, עם החסרונות והיתרונות שלו, אל מול האתגרים ומבקשים טוב. מפה אני קורא לראש הממשלה נתניהו ולבני גנץ, ממשלת אחדות רחבה זהו צו השעה. כולנו רוצים בטובתה של מדינת ישראל ואני מאמין שאפשר לשתף פעולה, שני המחנות יחד, למען עתיד טוב יותר עבור מדינת ישראל, עם ישראל והחינוך בישראל."

    על החודשים האחרונים במשרד החינוך אמר: "בחודשיים האחרונים הייתי בסיורי שטח בבתי הספר, מצפון ועד דרום. רק שלשום ביקרתי ביקורי פתע בבית ספר אנתרופוסופי בנס ציונה ובחטיבת ביניים ותיכון בקבוצת יבנה. ראיתי את הפעילות הענפה של המשרד, את צוותי ההוראה – המנהלים והמורים – משקיעים ונותנים מעצמם עבור החינוך של ילדינו. פגשתי תלמידים כמעט מכל המגזרים, דתיים, חילונים, דרוזים, מסורתיים, בתי ספר משלבים. המסר של העשייה שראיתי מהשטח הוא כזה: לא מזניחים אף תלמיד בדרך ומביאים לקו הסיום את כולם. היחס אישי של המורים שקיים בבתי הספר מאפשר לכל תלמיד למצוא את הייחודיות שבו. ככה צריך להיות. לחפש את הברק והרצון של כל תלמיד ולהטמיע את המסר שאין תקרת זכוכית לאף תלמיד או תלמידה בישראל. מאחל לכם ולבני משפחותיכם שנה טובה וחתימה טובה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רק אחדות…באהבה והאמונה
      אין אפשרות יותר להמשיך את השנאת חינם בכנסת
      אנחנו פשוט הורסים את העם והמדינה הזאת. לא הערבים. נותנים להם לנהל את האדמת קודש. הגיע הזמן לעצור ולחשוב. להפסיק לשון הרע על כל יהודי ולראות את הטוב בכל אדם. רק באהבה ננצח. נצח ישראל לא ישקר. שנה טובה לכל עם ישראל