בעבודה קוראים לפרץ לפתוח במו"מ עם נתניהו: "באופוזיציה הפסדנו הכל"

    איתי גדסי 1 Comment on בעבודה קוראים לפרץ לפתוח במו"מ עם נתניהו: "באופוזיציה הפסדנו הכל"

    חבר הנהלת מפלגת העבודה פיני קבלו, קורא לעמיר פרץ להצטרף לקואליציה של ראש הממשלה. לטענתו, הישיבה באופוזיציה הרסה את כל מוסדות המפלגה והציבורים שהגנו תמיד עליהם נחלשו. נכון שיכעסו עליי אומר קבלו, "אבל זה הזמן להישאר על הגלגל"

    צילום: פלאש 90-
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הנהלת מפלגת העבודה פיני קבלו פונה היום (חמישי) ליו"ר המפלגה עמיר פרץ ומבקש להתחיל מו"מ עם הליכוד לכניסה לממשלה: "אני קורה לעמיר לפתוח במשא ומתן בכדי להישאר על הגלגל". קבלו מוסיף, "אני יודע שאכעיס חלק מהחברים אבל מותר לחלוק. לשם כך נוצרו המוסדות הפולטיים לאשר כניסה לממשלה".

    בתחילת דבריו קבלו מראה עד כמה הפסידה העבודה בהישארותה באופוזיציה בשנים האחרונות: "את השאלה ששואלים רבים, אני מנסה לנתח, מה היה לנו בכל השנים שישבנו באופוזיציה? גם שטרם הוגשו כתבי אישום נגד ביבי, שנים רבות לא היה בכוחנו לסייע, בגלל הישיבה באופוזיציה להתישבות העובדת, לחקלאים, למושבים, קיבוצים, ולפריפריה ומצבם הדרדר כך שאין היום חקלאות במדינת ישראל".

    עקבלו ממשיך למנות את כישלונה של העבודה בתחומים רבים, "נחלשנו בציבור העובדים. הוועדים הגדולים חיפשו מפלגה עם כח והצטרפו במפקדים גדולים בליכוד. נחלשנו בקק״ל, בהסתדרות העובדים ובסוכנות היהודית כשהכל תוצאה של ישיבה באופוזיציה".

    מוקדם יותר היום התייחס עמיר פרץ לאפשרות של כניסה לקואליציה של נתניהו: "המנדט שקבלנו מבוחרינו הוא להחליף לא רק את נתניהו, אלא גם את המדיניות שלו. מדיניות של קפיטליזם שלא רואה בני אדם. מדיניות שהביאה למיליון עובדים מתחת לקוו העוני, לקשישים ונכים שלא מתקיימים בכבוד, לזוגות צעירים שקורסים תחת נטל המשכנתא ותשלומים למערכת החינוך".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי שאומר קודם כל בן אדם
      שיקום ויתנהג כמו בן אדם כל המדינה לא רוצה בחירות ומחפשת את הבן אדם השפוי שיתעלה מעל עצמו ויסדר את העניינים