סניף חדש ל'מרכנתיל' ברמת שמש ג'

    עפר גדנקן No Comments on סניף חדש ל'מרכנתיל' ברמת שמש ג'

    במעמד הנהלת העיר וראשי הבנק מרכנתיל: נחנך סניף הבנק החדש ברמת שמש ג'
    בתמונה: שאול בביש מנהל אזור ירושלים והדרום, חיים הולצברג מנהל המרכז למוסדות וארגונים, עמוס עטייה מנהל הסניף, שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל, תומר פרג, מנהל האגף לשיווק וקידום עסקים

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס רב רושם נבקעה המזוזה בפתח הסניף החדש של בנק מרכנתיל ברחוב ישעיהו הנביא 4 ברמת בית שמש ג'. באירוע החגיגי השתתפו ראש העיר, מנכ"ל הבנק וחברי ההנהלה, רבני העיר והאזור ואישי ציבור רבים שברכו את הבנק על פתיחת הסניף החדש בלב השכונה החרדית.

    את הטקס פתח והנחה אחראי השיווק לציבור החרדי בבנק, שמואל סילמן, שהציג את שירותי בנק מרכנתיל ללקוחות החרדיים הפרטיים וכן ללקוחות העסקיים בציבור, תוך שהוא מציין כי תפיסת העולם של מרכנתיל היא ההבנה בצרכי הלקוחות הפרטיים והעסקיים ואת המרכז למוסדות וארגונים אשר משרת נאמנה מאות מוסדות חסד ולימוד תורה.

    מנכ"ל בנק מרכנתיל, מר שוקי בורשטיין, סקר את המגמות והשינויים במערכות הבנקאיות בארץ ובעולם בשנים האחרונות ואת השימוש ההולך וגובר בכלים דיגיטליים – אך ציין כי דווקא בכל הקשור לבנק מרכנתיל כי קיימת הבנה לפיה ללקוחות רבים יש צורך בקבלת שירות אישי ואנושי בסניף הבנק. "בזכות הבנקאים המסורים כאן, לקוחות מרכנתיל בבית שמש לא יצטרכו לנסוע לשכונות וערים מרוחקות יותר. בחרנו במנהל סניף מקצועי ועתיר ניסיון, מר עמוס עטייה, ואנו יודעים שעשינו את הבחירה הנכונה עבורנו ועבור כלל לקוחות הסניף".

    שאול בביש, ע. למנכ"ל הבנק ומנהל אזור ירושלים והדרום, ציין בדבריו כי הסניף החדש מעניק שירותי בנקאים מלאים, ובכללם שירותי קופה וטלר, כאשר במקביל הבנק מציע שירותים טכנולוגיים מתקדמים המותאמים באינטרנט ובסלולר המתאימים גם למכשירים הכשרים ומלווים באישורים הרבניים הנדרשים. "מרכנתיל מתמחה מזה שנים רבות בפעילות עם הציבור החרדי. כמי שמבינים אותו היטב הייחודיות שלנו היא בהתאמת השירותים שלנו למעגל החיים של המשפחה החרדית", הסביר וציין כי "מתוך הבנה זו, החלטנו לפתוח את הסניף החדש ברמת בית שמש ודאגנו שהסניף יאוייש ע"י הבנקאים הטובים ביותר".

    מנהל הסניף, מר עמוס עטייה, הודה אף הוא לבאים ולמברכים וציין כי שירותי הבנק המתקדמים פתוחים לכלל לקוחות הבנק שיזכו לקבל שירותי אישי, אנושי ומסור.

    ראש עיריית בית שמש, הגב' עליזה בלוך, הודתה להנהלת בנק מרכנתיל על ההחלטה לפתוח את הסניף בלב שכונת רמת בית שמש ג', וציינה בדבריה: "ברוכים הבאים לעיר בית שמש. אני שמחה לרגל פתיחת הסניף הראשון בעיר. בחרתם במיקום מצוין, במרכז מסחרי שיהיה שוקק חיים, בלב שכונות רמת בית שמש ההולכת וצומחת במהירות ואני מאחלת לכם הצלחה".

    ראש העיר לשעבר וח"כ הנכנס, הרב משה אבוטבול, בירך את הנהלת הבנק על ההחלטה לפתוח את הסניף בבית שמש, כשהוא מציין כי עבורו זוהי סגירת מעגל שכן עוד בהיותו ראש העיר הוא פנה להנהלת בנק מרכנתיל בנושא פתיחת סניף לרווחת תושבי העיר והיום, ב"ה, הוא זוכה להיות נוכח בחנוכת הסניף.

    ההחלטה על פתיחת סניף בית שמש התקבלה בבנק מרכנתיל לאור ההבנה כי קיים צורך אמיתי בסניף בנק בעיר ולאור הפוטנציאל הרב  שהבנק רואה בעיר צומחת ומתפתחת במהירות גבוהה. זאת, על רקע תקופה בה המערכת הבנקאית מתייעלת גם בדרך של צמצום מערך הסינוף והגברת השימוש בשירותי בנקאות ישירה. "העובדה שבעוד הבנקים סוגרים סניפים פיזיים, דווקא מרכנתיל משקיע בסניף פיזי עם צוות אנושי ומסור בלב השכונה החרדית מעידה על כך שהבנק מבין ומכיר מצוין את לקוחותיו ואת הציבור החרדי וחפץ כי יקבלו את השירות האישי הטוב ביותר המתאים להם", מציינים בהנהלת הבנק.

    סניף בנק מרכנתיל החדש בבית שמש שוכן המסחרי 'האחים אום' ברחוב ישעיהו הנביא 4, רמת בית שמש ג'.



    0 תגובות