היועמ"ש מנדלבליט: "שימוע בשידור חי אינו מכבד את ההליך המשפטי"

    איתי גדסי 7 Comment on היועמ"ש מנדלבליט: "שימוע בשידור חי אינו מכבד את ההליך המשפטי"

    היועמ"ש אביחי מנדלבליט דחה את ההצעה לערוך את השימוע לראש הממשלה בשידור חי, דבר שייתר את ההדלפות המגמתיות | במכתב תשובה לעורכי דינו כתב מנדלבליט: "מוטב כי ההצעה לא הייתה עולה, בזמן שאתם יודעים שלא תתקבל הדרישה. מוטב שתתעסקו בהעברת טיעונכם למועד השימוע"

    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דרישת ראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים את השימוע הדרמטי בעניינו בשידור חי לעיני כל עם ישראל נדחה על הסף בידי היועמ"ש אביחי מנדלבליט. במכתב תשובה לעורכי דינו של ראש הממשלה כתב מנדלבליט: "מדובר בבקשה חסרת תקדים ונעדרת כל ביסוס משפטי. וכמעט היינו אומרים שאינה מכבדת את ההליך המשפטי. ומפחיתה מהרצינות מהחשיבות הרבה שהיועמ"ש מייחס לה".

    במכתב מוסיף מנדלבליט כי מוטב שהבקשה החריגה לא הייתה באה לעולם. ומראש מאשים מנדלבליט ידעתם שאנחנו נדחה את הבקשה. בהמשך מוסיף מנדלבליט כי הוא מתייחס כלל לרעשי הרגע וללחצי התקשורת בתיקים, כל מה שחשוב הוא חקר האמת בלבד ולשמוע את הטיעונים בנפש חפצה.

    בסביבת ראש הממשלה כי הליך שיכול להוביל להדחתו של ראש הממשלה, לאחר שנעשו בו מחדלים כ"כ חמורים בגיוס עדי מדינה וראיות ברורות מקצינים ומשפטנים שאמרו שהם מחפשים את ראשו של נתניהו. הציבור יוכל להאמין בהליך הוגן שיהיה פתוח לכל ולא יושתק ורק מה שירצו ידליפו לתקשורת. העיתונאי אי ציפורי חשף כי רבים מההדלפות הגיעו מלשכתו של היועמ"ש.

    מדובר בדרישה חסרת תקדים, בה ראש ממשלה האדם הבכיר במדינה, מבקש לפתוח את תיקיו המשפטיים לעין כל. עד היום התרגלנו שאישים בכירים מנסים בכל כוחם להסתיר את חומרי החקירה וכאן בדיוק להיפך.

     



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      כמובן הרעיון ליצור לחץ חברתי איש השיווק ידבר לקהל מאמיניו לא לבית המשפט.איש השיווק החליט על שיווק המוני. לא לא אתה לבדך ובית המשפט . אין לנו צורך לשמוע את טיעונך כי מול קהל אתה יודע לקשקש ולכשף בלשונך . שיהיה בהצלחה לשני הכיוונים העיקר שיהיה זה משפט צדק.

    2. 6

      כן לא מכבד. משפט אבל אדלפות שחקר בערוץ טלוויזיה
      חוק לזולת נגד לצד. ביב מתיו משפט שדה אמית דל

    3. 4

      שמועה זה לא חובה, זה זכות שניתנת לחשוד לספר לבית המישפט מה שלא הצליח להגיד ליפני זה בחקירות או לא ניתן לו להגיד מה רצה.
      תנאים המופלגים שיקיבל נתניהו במשך כול הזמן חקירות ואחרי זה הם שערותייתים בהנחות כלפיו וחופש לא קיים בעולם בבחירת מקום ,מועד,וזמן משך
      חקירות. נתניהו הישתמש בכול טריקים ומניפולציות שהיו ברשותו, התיש מערכת אכיפת חוק ויועמ"ש עם פרקלת משינה וכול הצוות ענק שניסה לחקור את האמת, אבל היו מורידים שכבת שקר והתחזות אחת ומיתחתיה היה שוב שקר, מירמא וזיופי עובדות ומסמכים. זה היו שנים של מאמץ סיזיפי להגיה לחקר אמת עם שקרן ותחכן בעל אליפות עולמית בתחום.
      וכמובן כמה כול הרמאים ונוכלים הוא מעשים את כולם במזימות נגדו, אישומים כוזבים והדלפות זדוניות, הדלפות שירובם כיכולם באים מילישכתו, טווטר של בנו ומיצוות הגנה שלו… כירק להם יש עיניין בהם!

    4. 3

      אצל נתניהו שום דבר לא נותן ולא יתן את האמת רק עוד הר של שקרים והמצאות!

    5. 2

      ולהשליך חומרים לתקשורת
      מכבד את התהליך המשפטי
      אתה וכל החברה מסביבך צבועים ונגועים בשנאה

    6. 1

      שה" ירחם על כל הפוליטיקה ויפלפל את הפוליטיקאים שיתפלפלו בדברי תורה אם כבר הם מתפלפלים ושיפיל את כל אויבינו מעלינו ושתיפול עצת אויבינו ושעמ"י יתפללו טוב ויתפלפלו בדברי תורה ותפילותיהם אשר יתפללו יועילו רק טוב בשמיים..
      טוב זה מעביר את השעמום טוב ..ככה אני רואה לפחות….סתם ..תנסו לקרוא את זה בלי להפסיק אפילו לא פעם אחת ולא להגיד את המילה ..אה…