נתניהו בהתקפה ישירה על לפיד: "מחזיק את גנץ כבן ערובה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בהתקפה ישירה על לפיד: "מחזיק את גנץ כבן ערובה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר ישיסת סיעת המחנה הלאומי, תוקף בחריפות את התנהלות יאיר לפיד בכחול לבן ומסמן אותו כגורם היחיד שמעכב את הקמת ממשלת האחדות: "לא מתקבל על הדעת שלפיד גורר מדינה שלמה לבחירות רק כי הוא לא מוכן לזנוח את החלום שלו להיות ראש ממשלה"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מחדד את ההתקפות כנגד יאיר לפיד המסתמן כגורם היחיד שמפריע להקמת ממשלת אחדות בראשות נתניהו-גנץ על פי מתווה נשיא המדינה. נתניהו כתב היום (רביעי) "הסיבה היחידה שאין ממשלת אחדות זה יאיר לפיד. לפיד מחזיק את בני גנץ כבן ערובה ומסיבות לא ברורות גנץ נכנע לו".

    עוד הוסיף נתניהו: "לא מתקבל על הדעת שלפיד גורר מדינה שלמה לבחירות רק כי הוא לא מוכן לזנוח את החלום שלו להיות ראש ממשלה ולוותר על הרוטציה שלו עם גנץ".

    מהליכוד נמסר כי בישיבת ראשי המחנה הלאומי היום, ראשי הסיעות תקפו את יאיר לפיד והאשימו אותו בכך שהוא גורר את המדינה לבחירות: ״לפיד לא מוכן לקבל רוטציה בין נתניהו-גנץ מפני שהוא רוצה את רוטציית לפיד-גנץ. לפיד מחזיק בגנץ כבן ערובה ולא מאפשר לו להקים ממשלת אחדות".

    כזכור בפגישות בבית הנשיא בין ראש הממשלה לח"כ גנץ, הפגישות היו טובות מאוד על פי עדויות הנוכחים ונראה כי ישנה התקדמות גדולה לקראת ממשלת אחדות, לאור המשימות האסטרטגיות ההיסטוריות העומדות על הפרק. גנץ מעוניין להתקדם במגעים לקראת ממשלת אחדות. ככל הנראה לפיד עומד בדרכו. לפיד מעריך כי לאחר השימוע סיכוייו של נתניהו להרכיב ממשלב יפחתו וכי הוא יכבוש את כס ראשו הממשלה.



    0 תגובות