הקרב על ראשות הליכוד: נתניהו מתכנן פריימריז; סער: "אני מוכן"

    איתי גדסי No Comments on הקרב על ראשות הליכוד: נתניהו מתכנן פריימריז; סער: "אני מוכן"

    נתניהו מתכנן בחירות בזק לראשות הליכוד שיבססו את מעמדו בשעת המבחן הגורלית, במקרה בו הוא וגנץ לא יצליחו הרכיב ממשלה. האפשרות היא כי הנשיא יבקש להטיל על ח"כ אחר בליכוד את מלאכת ההרכבה בהמלצת כחול לבן וליברמן. ח"כ גדעון סער הודיע בפומבי כי יתמודד ראש בראש

    סער ונתניהו צילום: פלאש 90; לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכנן לערוך בחירות בזק לראשות מפלגת הליכוד, שיאפשרו לו לצלוח את משבר השימוע שייתכן ויוחלט על הגשת כתב אישום נגדו. בנוסף במידה ונתניהו וגנץ לא יצליחו להרכיב ממשלה, אז יבקש נשיא המדינה וככל הנראה בהמלצת כחול לבן וליברמן להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על ח"כ אחר מהליכוד, מזה חושש נתניהו ומבקש לבסס את מעמדו האיתן בתוך המפלגה.

    ח"כ הטרי גדעון סער הודיע בתגובה: "אני מוכן". מדובר בגילוי מרד דמוקרטי ראשון כנגד בנימין נתניהו בתוך הליכוד מזה שנים. עד היום לא העיזו להתמודד מולו בגלל הכישלון הידוע מראש מלבד ח"כ לשעבר משה פייגלין.

    בליכוד הסבירו את מהלך הפריימריז: "מטרת המהלך היא ניפוץ אשליית 'המרד בליכוד' שלו מייחלות מפלגות אחרות, דבר שמעכב אותן מלהצטרף לממשלת אחדות".

    שר החוץ ישראל כץ הרואה עצמו כיורשו של נתניהו, הודיע הראשון כי הוא יתמוך בראש הממשלה, "אם בגלל סרבנות כחול לבן ופסילתם את נתניהו מלכהן כראש ממשלה יגזר על הציבור לקיים בחירות נוספות, הליכוד כולו יתאחד סביב נתניהו כמועמדו לראשות הממשלה. אני קורא לגנץ וחבריו לנהוג בתבונה ובאחריות ולאפשר הקמת ממשלה רחבה, כפי שנגזר מתוצאות הבחירות ומהצעת נשיא המדינה".



    0 תגובות